تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 7:09
کد خبر : 8213

اقدام جهادگران جهاددانشگاهی قزوین برای توزیع اقلام بهداشتی

اقدام جهادگران جهاددانشگاهی قزوین برای توزیع اقلام بهداشتی

مسئول شبکه توزیع یک فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی گفت: جهاددانشگاهی قزوین با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان بسته‌بندی و توزیع اقلام بهداشتی را عملیاتی می‌کند و در این روش هزینه ارسال رایگان بوده و اقلام به قیمت مصرف‌کننده به فروش خواهد رسید.

به گزارش تیتر داغ ؛بر اساس تأیید سازمان صمت استان، بخشی از تولیدات واحدهای بهداشتی جهت بسته‌بندی، فروش و توزیع به یک شرکت دانش‌بنیان اختصاص داده شده و جهاد دانشگاهی استان قزوین یکی از مجریان این امر بوده که با این شرکت دانش بنیان همکاری دارد.

وی ادامه داد: محصولات به‌صورت کلی از شرکت‌های تولیدی خریداری‌شده و پس از ثبت و پرداخت هزینه توسط مشتری در سایت https://stmb.ir/ به وسیله یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی به‌صورت رایگان برای مشتری ارسال می‌شود.

مسئول شبکه توزیع این فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۱۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی در سطح شهر قزوین توزیع می‌شود و ظرفیت توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته در روز را داریم.

وی تصریح کرد: ۲۵ نفر در چند شیفت کاری مشغول به کار هستند تا پس از تهیه اقلام بهداشتی آن‌ها را بسته‌بندی کرده و به دست مشتریان برسانند.

تاسا خاطرنشان کرد: تمامی محصولات به قیمت مصرف‌کننده به فروش می‌رسد و  بعد از ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن محصول به دست مشتری می‌رسد و هزینه ارسال نیز رایگان است.

مسئول شبکه توزیع این فروشگاه مجازی اقلام بهداشتی بیان کرد: توزیع قانونی است و بر اساس سهمیه و حواله دریافت شده از سوی سازمان صمت استان انجام می‌شود و محصولات عرضه شده شامل محلول ضدعفونی‌کننده، ژل ضدعفونی‌کننده، دستکش و ماسک است.

منبع ؛ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.