تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 20:54
کد خبر : 29719

انتخاب تصویر برای چاپ روی ماگ حرارتی

انتخاب تصویر برای چاپ روی ماگ حرارتی

به دنبال هر آنچه درباره چاپ روی ماگ، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ ماگ تبلیغاتی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم. انتخاب تصویر برای چاپ روی ماگ حرارتی در انتخاب تصویر برای چاپ روی ماگ

به دنبال هر آنچه درباره چاپ روی ماگ، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ ماگ تبلیغاتی هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

انتخاب تصویر برای چاپ روی ماگ حرارتی

در انتخاب تصویر برای چاپ روی ماگ حرارتی محدودیتی وجود ندارد اما پیشنهاد می شود جهت چاپ از عکس های با کیفیت خود استفاده کنید. اگر به هر دلیلی تصمیم به گرفتن عکس  برای  چاپ روی ماگ دارید یکی از بهترین گزینه ها مراجعه به آتلیه ها است. اگر امکان مراجعه به آتلیه برای شما فراهم نیست می توانید با رعایت قواعد کلی عکاسی مانند نورپردازی و ژست  عکس های خوبی برای چاپ بر روی تیشرت بگیرید. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید برای مناسبت های ویژه از ماگ حرارتی با تصویر متناسب با همان مناسبت استفاده کنید و با این محصول عزیزان خود را سورپرایز نمایید مثلا برای کودکان بهتر است از تصاویر انیمیشنی و شخصیت های کارتونی مورد علاقه جهت چاپ  استفاده شود.

 

چاپ ماگ تبلیغاتی

چاپ لیوان عکسچاپ با طرح تبلیغاتی

حتما شما اسم  چاپ لیوان عکسچاپ با طرح سفارشی را شنیده اید و بطور خلاصه می توان گفت که این لیوان ها گزینه بسیار خوبی برای معرفی کسب و کارهای مختلف هستند. امروز چاپ لیوان تبلیغاتی بشدت مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن علاوه بر کارایی مناسب ، در معرفی کسب و کار ها تاثیر بسزایی دارد. نکته قابل توجه اینکه چاپ لیوان تبلیغاتی بیشتر برای هدیه تبلیغاتی از آن استفاده می شود. اگر به دنبال یک گزینه تبلیغاتی در جهت تغییر در کسب و کار خود هستید ما به شما این محصول را معرفی می کنیم و شما میتوانید با قیمت  مقرون به صرفه ای در تیراژهای بالا لیوان تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

چاپ ماگ تبلیغاتی

چاپ ماگ تبلیغاتی

برای انتخاب چاپ ماگ تبلیغاتی یکی از بهترین راهکار ها مراجعه به سایت عکسچاپ است . شرکت عکسچاپ یکی از معروف ترین و مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس بر روی کالاهای چاپی نظیر:

  • لیوان (در جنس های های چینی ،سفالی ، سرامیکی)
  • تیشرت( جودون، اسپان، ملانژ ، لانگ)
  • بشقاب( ملامین، چینی، سفالی، سرامیکی)
  •  ماگ حرارتی( استیل ، سرامیکی و..)
  •  و… می باشد. شما با انتخاب  تصویر جهت چاپ و یکی از موارد بالا می توانید صفر تا صد کار درج تصویر با بهترین کیفیت به این شرکت بسپارید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.