تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 11:38
کد خبر : 97478

محسن سوریان عنوان کرد:

انتخاب شاکله تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در قهرمانی آسیا

انتخاب شاکله تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در قهرمانی آسیا

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات جام پیروزی ترکیه و جام رحیم علی آبادی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم در پایان سه اردو شاکله تیم ملی را انتخاب کنیم.

به گزارش تیتر داغ؛ محسن سوریان به مسابقات جام پیروزی ترکیه اشاره کرد و گفت: این جام هر ساله با حضور تیم های مطرح دنیا برگزار می‌شود، امسال نیز تیم‌های ترکیه، مجارستان، قزاقستان، آذربایجان، قرقیزستان، آلمان و رومانی با تعداد زیادی کشتی گیر در این مسابقات شرکت کردند و به نوعی انتخابی تیم ملی برای این کشور ها محسوب می‌شد.

وی افزود: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و به جز پیام احمدی و محمدرضا غلامی که سال گذشته نیز عضو تیم بودند، سایر نفرات اولین حضورشان را در میادین بین المللی تجربه‌ می کردند و این بسیار به نفع ما شد تا کشتی گیران ما تجربه مسابقه خارجی نیز داشته باشند و از حریفان خارجی خود شناخت بهتری برای مسابقات پیش رو بدست آورند.

محسن سوریان در ادامه با اشاره به مسابقات آسیایی گفت: به امید خدا تا مسابقات قهرمانی آسیا که اواسط خرداد در اردن برگزار می شود روی ایرادات و مشکلات نفرات بیشتر کار می‌کنیم تا نتیجه بهتری کسب کنند، البته ناگفته نماند من از اکثر کشتی گیران، با توجه به اینکه تجربه مسابقه خارجی نداشتند راضی هستم.

قهرمان سابق امید های جهان گفت: کار ما تازه شروع شده است، در اولین اردوی که در سیرجان برگزار کردیم برای همه اوزان انتخابی گذاشتیم و انشاء اله با کار صحیح و اصولی در اردو های پیش رو شاکله تیم ما مشخص خواهد شد تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان به رقابت‌های بین‌المللی جام رحیم علی آبادی اشاره کرد و گفت: این مسابقات سطح بالایی داشت و تیم های ارمنستان و مجارستان با قدرت کامل در این مسابقات شرکت کرده بودند، تیم ارمنستان که تیم یکدست و بسیار آماده داشت و نتیجه خیلی خوبی را هم کسب کردند.

وی در ادامه افزود: البته تیم اصلی ما در این مسابقات حضور نداشت ولی ای کاش تاریخ مسابقات به شکلی بود که نفرات اول ما نیز شرایط حضور در این رقابت ها را داشتند و امیدوارم سال آینده زمان برگزاری مسابقات به شکلی باشد که نفرات اول ما نیز بتوانند حضور داشته باشند.

سوریان تصریح کرد: نفرات اول این مسابقات به اردوهای بعدی دعوت خواهند شد و چکیده و منتخبی از مسابقات قهرمانی کشور، جام پیروزی و رقابت های رحیم علی آبادی برای مسابقات آسیایی انتخاب می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما سه اردو تا مسابقات آسیایی و سه اردو نیز برای رقابت های جهانی در پیش داریم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.