تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 12:42
کد خبر : 113367

سرهنگ شریفی مطرح کرد؛

انتقاد پلیس از جریمه‌ای ناچیز برای تخلفی خطرناک

انتقاد پلیس از جریمه‌ای ناچیز برای تخلفی خطرناک

گرفته شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تخلفات خلاف جهت و نرخ کم اعمال قانون توضیحاتی داد.

سرهنگ شریفی گفت: توقف و پارک کردن در مقابل منازل دیگران جز مصادیق سد معبر است.

وی افزود: چند وقت پیش در خیابان مطهری خودرویی مقابل یک مرکز امدادی پارک کرده و ورود به مرکز را مسدود کرده بود که پلیس راهور با جرثقیل آن خودرو را از محل خارج و به پارکینگ منتقل کرد.

سرهنگ شریفی گفت: شهروندان می‌توانند در این خصوص با پلیس ۱۱۰ تماس و همکاران بنده با مالک وسیله نقلیه تماس گرفته و هشدار لازم را در خصوص جابجایی وسیله نقلیه به وی می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: توقف در خلاف مسیر مجاز نیز جز مصادیق توقفات غیر مجاز و خطرناک است. وقتی راننده‌ای خلاف جهت پارک می‌کند هنگام خروج از پارک دید کمتری نسبت به جریان ترافیک داشته و ممکن است باعث تصادف و برخوردهای دیگر با موانع و یا حتی عابرین پیاده گردد. پس این تخلف نیز جز مصادیق تخلفات غیر مجاز است و نرخ جریمه آن خیلی پایین است.

وی گفت: زمانی که جریمه در مقابل تخلف برای برخی از رانندگان صرف دارد آنها اقدام به انجام تخلف می‌کنند. وقتی جای پارکی نیست و یا مبلغ پارکینگ بیشتر از جریمه است دقیقاً همین اتفاق می‌افتد و راننده اقدام به انجام تخلفات می‌کند و به خود اجازه می‌دهد تا قوانین و مقررات را نادیده بگیرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.