تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 7:24
کد خبر : 96713

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ صعود چهار ملی‌پوش به نیمه نهایی

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ صعود چهار ملی‌پوش به نیمه نهایی

دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ روز نخست این مسابقات با برگزاری رقابتهای پنج وزن اول در شرایطی به پایان رسید که هر پنج نماینده ایران صاحب مدال شدند و چهار طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.

مسابقات روز دوم از صبح امروز دوشنبه در آستانه قزاقستان آغاز شده است:

پیروزی مقتدرانه عباسی

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میان کشتی گیران چین و ژاپن می رود.

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ دو پیروزی برای فرنگی‌کاران
رضا عباسی

عبور ایمن طلب از سد نماینده هند

در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ترکمنستان و چین می رود.

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ دو پیروزی برای فرنگی‌کاران
سجاد ایمن طلب

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ دو پیروزی برای فرنگی‌کاران
مهدی محسن نژاد

مهمدی هم با پیروزی آغاز کرد

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان هند و قرقیزستان می رود.

اولین شکست برای کشتی فرنگی ایران/ سه پیروزی برای فرنگی‌کاران

مهدی بالی از سد یک ژاپنی گذشت

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ازبکستان و چین می رود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.