تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 10:50
کد خبر : 109743

اول باید به پیروزی و بعد به تفاضل گل فکر کنیم/ محکوم به برد هستیم

اول باید به پیروزی و بعد به تفاضل گل فکر کنیم/ محکوم به برد هستیم

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس بازی حساس و مهمی را در پیش دارد و امیدوارم نتایج سایر دیدار ها هم به سود این تیم رقم بخورد.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر شامگاه سه شنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. این بازی برای شاگردان یحیی گل محمدی بسیار مهم خواهد بود، آنها اگر در این بازی پیروز شوند باید نیم نگاهی هم به نتایج سایر دیدارها داشته باشند تا بتوانند جواز حضور در جمع تیم‌های حاضر در مرحله حذفی را کسب کنند.

در همین خصوص با اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال گفت‌وگو کرده ایم که در ادامه آن را می‌خوانید.

او در خصوص حساسیت دیدار پرسپولیس – الدحیل گفت: این بازی بسیار سرنوشت ساز خواهد بود و علاوه بر اینکه پرسپولیس باید الدحیل را شکست دهد باید به نتایج سایر تیم‌ها هم توجه داشته باشد تا به مرحله حذفی صعود کند. بازی امروز الشارجه و الفیصلی اردن مهم و تأثیرگذار است و باید امیدوار باشیم تا نتایج به گونه‌ای رقم بخورد تا پرسپولیس بتواند به مرحله بعد صعود کند.

حلالی ادامه داد: اول باید به پیروزی در این بازی فکر کنیم و بعد از آن باید نیم نگاهی هم به تفاضل گل داشته باشیم چون حتی یک گل هم می‌تواند سرنوشت تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی را تغییر دهد. همه می‌گویند که این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد اما من به این موضوع معتقد نیستم، فوتبال نوعی تجربه است و ما اگر در همان بازی اول مقابل النصر محکم بازی می‌کردیم اکنون نگران نتیجه این بازی نبودیم.

اول باید به پیروزی و بعد به تفاضل گل فکر کنیم/ محکوم به برد هستیم

پیشکسوت پرسپولیس با بیان این صحبت که کیفیت چمن ورزشگاه آزادی در بازی با النصر بسیار بد بود و اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد  افزود: ما به خاطر چندین حاشیه و برخی مسائل داخلی به راحتی بازی با النصر را از دست دادیم و حالا محکوم به پیروزی برابر الدحیل هستیم. امیدوارم بازیکنان با بالاترین تمرکز پا به زمین بگذارند و یک پیروزی شیرین همراه با صعود به مرحله بعد نصیب تیم پرسپولیس شود.

کارشناس فوتبال در خصوص نبود چند تن از ستاره‌های تیم الدحیل از جمله «روبن سمدو»، «ادمیلسون جونیور» و «فیلیپ کوتینیو» در دیدار برابر پرسپولیس، خاطر نشان کرد: این دیدار برای نماینده قطر اصلاً مهم نیست و با توجه به رقابت‌های لیگ ستارگان این کشور آنها تمرکز خود را برای دیدارهای داخلی گذاشته اند و از بازیکنان ستاره خود در دیدارهای مهم‌تر استفاده خواهند کرد. عرب‌ها هزینه زیادی بابت جذب بازیکن می‌کنند و همیشه سعی خواهند کرد تا بهترین‌های اروپا را جذب کنند.

اول باید به پیروزی و بعد به تفاضل گل فکر کنیم/ محکوم به برد هستیم

حلالی ادامه داد: الدحیل از کناره‌ها ضعف دارد و این موضوع در دیدار رفت آنها هم مشهود بود که روی ارسال عالیشاه و ضعف خط دفاعی پرسپولیس توانست به گل برتری دست یابد. تنها ضعف پرسپولیس در نوک خط حمله است و این تیم باید در این پست بازیکنان با کیفیت تری را داشته باشد تا بتوانند از موقعیت‌ها استفاده بهینه کنند. اگر از ابتدای مسابقات یک مهاجم ۶ دانگ در پرسپولیس حضور داشت ما می‌توانستیم در مسابقات لیگ برتر هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.