تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 11:31
کد خبر : 108553

بازیکنان ایران مقابل انگلیس خسته بودند/ نیوکالدونیا را می بریم

بازیکنان ایران مقابل انگلیس خسته بودند/ نیوکالدونیا را می بریم

کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان ایران به دلیل اینکه در اولین بازی خود رو در روی برزیل قرار گرفتند مقابل انگلیس کار سختی داشتند و نتوانستند پیروز از زمین خارج شوند.

به گزارش تیتر داغ؛ سیامک رحیم پور در خصوص شکست تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل انگلیس در جام جهانی زیر ۱۷ سال اظهار داشت: نوجوانان کشورمان بعد از بازی سخت و دشواری که با برزیل داشتند انرژی آنها تحلیل رفت و در آن طرف انگلیس یک بازی راحتی مقابل تیم نیوکالدونیا انجام داد و پر قدرت مقابل تیم ایران قرار گرفت.

او ادامه داد: شرایط ما قابل مقایسه با دو تیم انگلیس و برزیل نیست و امکاناتی که آنها برای ریکاوری دارند، در اردوی تیم فوتبال نوجوانان ایران وجود ندارد، به نظرم بازیکنانمان خسته بودند و نتوانستند آن طور که باید تاکتیک‌های خود را در زمین پیاده سازند و همین باعث شد تا بازیکنان انگلیس از کوچک‌ترین غفلت بازیکنان ایران بیشترین بهره را ببرند.

انگلیسی‌ها با بارش باران بیگانه نیستند

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با بارش باران در جریان این بازی بیان کرد: کشور انگلیس در ناحیه‌ای قرار گرفته که در اکثر روزهای سال بارش باران را تجربه می‌کند و مردم این سرزمین نسبت به آن بیگانه نیستند. در بازی با ایران این مساله به آنان کمک کرد تا نمایش بهتری در زمین داشته باشند. ما حتی یک زمین چمن مناسب برای تمرین این بازیکنان در ایران نداریم چه برسد که برای آنان بازی کردن در زمین‌های بارانی را شبیه سازی کنیم.

بازیکنان ایران مقابل انگلیس خسته بودند/ نیوکالدونیا را می بریم

رحیم پور افزود: نباید این موضوع را فراموش کنیم که انگلیس آکادمی‌های بزرگ پرورش بازیکن دارد و اکثر همین بازیکنان در لیگ برتر و «چمپیونشیپ» مشغول به فعالیت هستند. حالا این موضوع را با تیم و بازیکنان ایران مقایسه کنید متوجه خواهید شد که مسئولان نتوانسته اند امکانات و تجهیزات خوبی را برای بازیکنان فراهم سازند وگرنه ما از لحاظ استعداد بالاتر از بازیکنان انگلیس هستیم و آنها هیچ برتری نسب به نوجوانان ایران ندارند.

بازی با انگلیس برای برزیل حکم مرگ و زندگی را دارد

مربی فوتبال کشورمان درباره دیدار بعدی نوجوانان ایران با نیوکالدونیا و مصاف حساس برزیل با انگلیس گفت: بازی برزیل با انگلیس برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد چون با توجه به شکستی که مقابل ما داشتند عملاً شانس پایین‌تری برای صعود به مرحله حذفی نسبت به ایران دارند. انگلیس کار خود را راحت کرده و از الان صعود این تیم به دور بعد قطعی است. فکر نمی‌کنم که نوجوانان کشورمان بتوانند به تیم نیوکالدونیا ۹، ۱۰ گل بزنند اما به نظرم کار سختی هم مقابل این تیم ندارند و می‌توان پیروزی در این بازی را به راحتی برای ایران متصور بود. با توجه به شرایط جدول دیدار برزیل و انگلیس از ایران و نیوکالدونیا حساس‌تر است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بازیکنان و مردم ایران خوشحال شوند.

بازیکنان ایران مقابل انگلیس خسته بودند/ نیوکالدونیا را می بریم

باید به بازیکنان و مربیان تیم فوتبال نوجوانان دست مریزاد گفت

او در پایان خاطر نشان کرد: باید به کاری که نوجوانان کشورمان انجام داده اند، افتخار کنیم و به کادرفنی تیم، دست مریزاد گفت که توانسته اند این نتایج را کسب کنند. مطمئنم اگر بازی‌های تدارکاتی بهتر و مناسب‌تری برای این بازیکنان در نظر گرفته می‌شد قطعاً بازیکنان با آرامش و آسودگی بیشتری پا به زمین مسابقه می‌گذاشتند اما نباید الان هم آنها را بابت یک باخت سرزنش کنیم چون با بردی که مقابل برزیل کسب کردند دست به کار بزرگی زدند و در دیدار با نیوکالدونیا هم موفق خواهند بود و در روزهای آینده دل مردم ایران باز شاد می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.