تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 12:26
کد خبر : 33827

بهترین نایلون های پالت بند برای کار شما کدام است؟

بهترین نایلون های پالت بند برای کار شما کدام است؟

با توسعه ی صنایع مختلف و اهمیت بسته بندی مناسب محصولات، توجه زیادی به تولید نایلون و فیلم های پالت بندی معطوف شده است. نایلون پالت استرچ در بین انواع رول استرچ مناسب ترین گزینه برای بسته بندی انواع اجناس و محصولات تولیدی کارخانه ها و صنایع می باشد. این محصول از پلی اتیلن سبک

با توسعه ی صنایع مختلف و اهمیت بسته بندی مناسب محصولات، توجه زیادی به تولید نایلون و فیلم های پالت بندی معطوف شده است. نایلون پالت استرچ در بین انواع رول استرچ مناسب ترین گزینه برای بسته بندی انواع اجناس و محصولات تولیدی کارخانه ها و صنایع می باشد. این محصول از پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) ساخته شده و به دلیل خاصیت ارتجاعی بسیار بالا، مناسب ترین گزینه برای بسته بندی تجهیزات می باشد. نایلون های کششی نایلونی عمدتاً برای بسته بندی و محکم کردن محصولات روی پالت استفاده می شود. علاوه بر این، این فیلم ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت و مواد شیمیایی دارند. قیمت مناسب نوار چسب پالت باعث محبوبیت این محصول در صنایع مختلف شده است. در ادامه به بررسی تمامی ابعاد این محصول می پردازیم تا بتوانید قبل از خرید نایلون پالت استرچ ویژگی های این محصول را مورد بررسی قرار دهید.

نایلون پالت بند چیست؟

 

نایلون پالت بند نوعی نایلون است که شفاف بوده و خاصیت ارتجاعی، چسبندگی و کشسانی دارد. این محصول پلی اتیلنی یکی از پرمصرف ترین انواع بسته بندی پلاستیکی در صنعت است که برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

استرچ نایلون در دو نوع استرچ غذایی و استرچ پالت موجود است. بسته بندی مواد غذایی موجود در اکثر خانه ها همان سلفون چسبنده ای است که برای کشیدن روی غذا استفاده می شود. نوع دیگری از نایلون کششی به نوار چسب پالت معروف است. نوار پالت استرچ در صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات در مرحله نهایی استفاده می شود. بسیاری از محصولاتی که در کارخانه ها تولید می شوند و به انبارها یا بازارهای مصرف ارسال می شوند، برای حمل و نقل آسان روی پالت قرار می گیرند. آنها با نوار چسب پالت به خوبی ثابت می شوند و اصلا حرکت نمی کنند. برای این منظور نوار استرچ پالت در مرحله آخر روی محصولات روی پالت کشیده می شود که با محکم نگه داشتن محصولات از افتادن و تکان آنها جلوگیری کرده و حمل آن را بسیار آسان می کند. به این ترتیب با کمک نایلون قابل کشش، محصولات روی پالت ها به راحتی به انبار حمل می شود و همچنین به فروشنده یا مصرف کننده منتقل می شود. یکی از ویژگی های مثبت این نوع نایلون ضخامت کم ۱۰ تا ۵۰ میکرون آن است که وزن بسته بندی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. از دیگر ویژگی های بسته بندی نایلونی استرچ، کشسانی بسیار خوب آن تا ۳۰۰-۶۰۰ درصد است که باعث افزایش کیفیت کار می شود.

 

استفاده از نایلون پالت بند چه مزایایی دارد؟

 

این نوع از بسته بندی های صنعتی دارای مزایای فراوانی هستند که به اختصار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رعایت بهداشت محصول و جلوگیری از ورود گرد و غبار، رطوبت و هرگونه آلودگی به آن
  • افزایش مقاومت محصول در برابر ضربه، آسیب و خط و خش
  • افزایش سرعت فرآیند بسته بندی محصول
  • وزن بسته بندی بسیار سبک
  • سهولت حمل و نقل و طبقه بندی آسان تر کالا
  • کاهش هزینه های حمل و نقل
  • شفافیت و قابلیت مشاهده محصول پس از بسته بندی
  • هزینه بسته بندی بسیار ارزانتر

 

بهترین نایلون های پالت بند برای کار شما کدام است؟

آیا باید از نایلون کششی برای بسته بندی و محکم کردن پالت ها استفاده کنم؟

نایلون کششی از طریق فرایندی به نام اکستروژن دمشی ایجاد می شود. در این فرآیند، پلاستیک ذوب شده از طریق یک شکاف به بیرون پرتاب می شود. یک لوله با دیواره های نازک ایجاد می کند. سپس هوا از طریق سوراخی در مرکز قالب وارد می شود که لوله را مانند یک بالون باد می کند. یک حلقه هوا در بالای لوله، هوای سرد را برای خنک کردن فیلم می دمد.

 

فرآیند اکستروژن دمشی باعث می شود فیلم دمیده سخت تر و مقاوم تر شود. علاوه بر این، نایلون کششی دارای خواص مکانیکی بالاتری است که به آن اجازه می دهد بارهای بیشتری را تحمل کند.

 

چگونه پالت ها را با نایلون کششی بپیچانیم تا آسیب حمل و نقل را کاهش دهیم؟

اکنون بیایید راه‌ها و نکات بهتری برای بسته‌بندی پالت‌های شما که از محصول اصلی در طول حمل و نقل و ذخیره‌سازی محافظت می‌کنند، بررسی کنیم.

 

  • اندازه پالت مناسب را انتخاب کنید.
  • قبل از بسته بندی هر پالت، لازم است که پالت با اندازه ی مناسب را انتخاب کنید.
  • پالت شما باید به اندازه ای بزرگ باشد که از آویزان شدن بار روی لبه ها جلوگیری کند.
  • پالت شما باید به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند بار کامل را تحمل کند.

 

نحوه عملکرد دستگاه پالت کششی به چه شکلی است؟

کار با این دستگاه بسیار ساده است. ابتدا باید بسته های مورد نظر به درستی بر روی پالت دستگاه قرار گیرند. آستانه تحمل دستگاه و وزن بسته باید رعایت شود. سپس اپراتور دکمه راه اندازی دستگاه را فشار داده و کار سلفون توسط دستگاه انجام می شود. به ارتفاع پشته ها توجه کنید.

 

ارتفاع زیاد باعث افتادن بسته در هنگام پیچیدن سلفون می شود. در صورت نیاز به محکم کردن کالا بر روی پالت می توان از راه های مختلفی مانند: استفاده از تسمه برای اجسام فلزی و سنگین، طناب برای محکم کردن اجناس نامتقارن، دوخت و استفاده از رول های فیلم استرچ پالت استفاده کرد.

 

انواع مختلف دستگاه های نایلون پالت بند کدامند؟

  • دستگاه نایلون پالت بند صفحه گردان
  • دستگاه نایلون پالت بند دروازه ای
  • دستگاه نایلون پالت بند مرغک دار
  • دستگاه نایلون پالت بند فرودگاهی
  • دستگاه نایلون پالت بند رولی
  • دستگاه نایلون پالت بند حرارتی

 

بهترین نایلون های پالت بند برای کار شما کدام است؟

نایلون پالت بند خود را از کجا خریداری کنیم؟

بعد از اینکه نسبت به تمامی ویژگی‌های نایلون پالت بند آگاهی پیدا کرده اید، باید بدانید که بهترین نایلون پالت بندی که مناسب کار شماست، را از کجا باید خریداری کنید. نکته ی بسیار مهمی که در خرید این نایلون وجود دارد این است که کیفیت این نایلون ها در کار شما تاثیر بسزایی دارند. به همین دلیل شما باید از شرکتی نایلون را خریداری کنید که اعتبار بالایی داشته باشد و اجناس با کیفیت را به مشتریان خود تحویل دهد.

ما بر اساس تجربیات خودمان شرکت پوشش پلاستیک صائن را به شما پیشنهاد می دهیم. این شرکت سالیان زیادی است که در زمینه ی تولید و فروش انواع مختلف نایلون های پالت بند و نایلون گلخانه ای در داخل و خارج از کشور فعالیت بسیار زیادی دارد.

 

منبع: https://pooshesh-plastic.ir/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.