تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 13:30
کد خبر : 120930

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ افتتاح شد

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ افتتاح شد
تیتر داغ: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ 27)، از روز شنبه 9 تا روز سه شنبه 12 تیرماه 1403، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می ‌شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ ۲۷)، با حضور دکتر عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، آیین افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ ۲۷)، صبح امروز شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۳، با حضور دکتر عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی حکیم‌ جوادی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، جمعی از مسئولین، فعالین حوزه اقتصاد دیجیتال و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

بنا به این گزارش، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ ۲۷)، بیش از ۵۰۰ شرکت خصوصی و استارتاپی و ۹ پارک علم و فناوری و بیش از ۱۰۰ شرکت و مجموعه از کشورهای خارجی، در ۱۵ سالن نمایشگاهی آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

علاوه بر این نمایندگانی از کشورهایی مانند فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره‌جنوبی نیز برای ارائه محصولات و دستاورد‌ها در نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

رویکرد بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

الکامپ امسال از نظر کمی، رشد فزاینده‌ای داشته و در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود. الکام استارز، الکام پیچ، تینواستارز، توان‌تک، الکام‌تاکز جزو بخش‌های اصلی الکامپ ۲۷ هستند. همچنین در سالن‌های ۳۸ و خلیج فارس نمایشگاه میزبان نمایندگان کشورهای خارجی خواهد بود.

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ ۲۷)، از روز شنبه ۹ تا روز سه شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳، به مدت ۴ روز و ساعت بازید برای عموم علاقمندان  از ۸ صبح تا ۱۶ عصر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می ‌شود.

خبرنگار: فاطمه داداشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.