تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 - 5:44
کد خبر : 13944

تأکید مجلس بر برگزاری الکترونیکی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

تأکید مجلس بر برگزاری الکترونیکی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

رئیس کمیسیون شورا‌ها از برگزاری جلسه هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌ها به منظور تعیین ساز و کار انتخابات سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که اصلاحات مورد نظر در قانون انتخابات به سال ۱۴۰۰ برسد.

وی افزود: بحث نظارت بر اجرای قانون انتخابات به عهده مجلس است و صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری توسط هیئت‌های انتخابی پارلمان صورت می‌گیرد.

جوکار تصریح کرد: سعی کرده‌ایم تا کیفیت انتخابات را در فرصت باقی مانده به سطح قابل قبولی برسانیم تا انتخابات سال آینده با نظارت بیشتری برگزار شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد: در حال حاضر برای نظارت بر انتخابات شوراها در قانون پیش‌بینی صورت نگرفته است و امیدوارم هیئت‌های انتخابی پارلمان بر این انتخابات نظارت کافی داشته باشند.

وی افزود: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها این هفته به منظور تعیین ساز و کار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰  تشکیل جلسه می‌دهد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: لازم است با وزارت کشور و شورای نگهبان جلسه‌ای داشته باشیم تا درباره الکترونیکی شدن انتخابات سال آینده بحث و بررسی کنیم، البته مجلس به الکترونیکی شدن انتخابات تأکید دارد.

منبع :جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.