تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 - 8:28
کد خبر : 32817

تابلوهای راهنمای هتلها از سطح شهر جمع شد

تابلوهای راهنمای هتلها از سطح شهر جمع شد

رئیس جامعه هتل و هتل آپارتمان های تهران از حذف تابلوهای راهنمای هتلها در سطح شهر تهران توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ محمد علی فرخ مهر رئیس جامعه حرفه‌ای هتل، هتل آپارتمان و پانسیون استان تهران درباره حذف سراسری تابلوی راهنمای هتل‌ها از سطح شهر تهران بیان کرد: ما در سطح شهر تهران تابلوهای راهنمایی داریم که مسیر رسیدن به مراکز دیدنی یا هتل‌ها را به گردشگران داخلی و خارجی نشان می‌دهد. این تابلوهای مختص به هتل‌ها را شهرداری از شهر جمع آوری کرده است به شورای شهر این موضوع را اعلام و اعتراض کردیم که چرا با توجه به مصوبه هیأت دولت، این اتفاق افتاده است.

وی گفت: ما باید تابلوهای تبلیغاتی داشته باشیم و در تمام دنیا نیز هتل‌ها در اولویت هستند که گردشگران داخلی و خارجی به راحتی در شهر بتوانند این مراکز اقامتی را پیدا کنند چرا این تابلوها حذف شده است در حالی که از شهرداری مجوز نصب می‌گیریم. از شورای شهر خواستیم این موضوع را پیگیری کرده تا دوباره نصب شوند.

فرخ مهر گفت: مشکل دیگر این است که شهرداری اگر هم اجازه نصب بدهد می‌گوید فقط باید به زبان فارسی باشد درحالی که گردشگر خارجی نمی‌تواند زبان فارسی را بخواند چطور متوجه شود پس باید دو زبانه باشد. می‌گویند حذف تابلوها، مصوبه شورای شهر است نمی‌دانیم چرا این تصمیم گرفته شده است همچنین نمی‌دانیم آیا شهرستان‌های دیگر تهران هم با این مشکل مواجه شده اند یا نه.

وی گفت: حالا قرار شده تابلوهای مسیریاب مجدد نصب شود و اینکه دو زبانه باشد. ما بابت این تابلوها به شهرداری عوارض می‌دادیم بابت آن هم مشکلی نداشتیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.