تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 10:14
کد خبر : 25874

تاتو خط چشم دائم چگونه انجام می شود؟

تاتو خط چشم دائم چگونه انجام می شود؟

تاتو خط چشم چیست؟ آیا تا به حال به ظرافت چشمان خود دقت کرده اید؟ آیا هزینه وسایل آرایش را که هر روز استفاده می کنید ، در نظر گرفته اید؟ خط چشم دائم یک روش پیشرفته آرایش دائمی و نیمه دائمی است که به زیبایی چشمان شما کمک میکند. متخصص مرکز آرایشی با استفاده

تاتو خط چشم چیست؟

آیا تا به حال به ظرافت چشمان خود دقت کرده اید؟ آیا هزینه وسایل آرایش را که هر روز استفاده می کنید ، در نظر گرفته اید؟

خط چشم دائم یک روش پیشرفته آرایش دائمی و نیمه دائمی است که به زیبایی چشمان شما کمک میکند.

متخصص مرکز آرایشی با استفاده از یک وسیله الکتریکی که مخصوص تاتو خط چشم  است، رنگدانه های نیمه دائمی با منشأ طبیعی را درپوست پلک های شما وارد می کند، بنابراین به طور دائمی خط چشم شما را به شکل دلخواه شما می کشد.

این روش به طور کلی دردناک در نظر گرفته نمی شود، زیرا شما می توانید بلافاصله پس از  انجام آن به  روال غادی زندگی خود ادامه دهید، اما مستلزم چند هفته بهبودی است، زیرا پوست شما نیاز به جلوگیری ازنفو ذ میکروب دارد.

اگر می خواهید در مورد خط چشم دائم بیشتر بدانید پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

تاتو خط چشم برای چه کسانی مناسب است؟

درست مانند هر روش آرایش دائمی، اکثر افراد به عنوان گزینه خوبی برای تاتو خط چشم هستند. با این حال، شرایط خاصی وجود دارد که نمی توانید این روش را انجام دهید.

این شرایط عبارتند از:

  • دیابت
  • بیماری های جدی مانند سرطان، صرع یا اختلالات خود ایمنی
  • عفونت ها یا بیماری های ویروسی
  • شیمی درمانی در حال انجام
  • اختلالات خونریزی
  • بیماری های پوستی مانند پسوریازیس یا روزاسه
  • مستعد تشکیل اسکار کلوئیدی
  • داروهای رقیق کننده خون
  • ا تزریق اخیر بوتاکس
  • بارداری و شیرده ی

 

تاتو خط چشم مدرن در مقابل تاتو خط  چشم سنتی :

تتو1

انجام تاتو خط  چشم  نوعی عمل زیبایی است ، اما با انجام یک تاتو معمولی و سنتی متفاوت است.

.اول از همه، این روش به طور دائم نیست این فقط اصطلاحی است که هنرمندان این زمینه دوست دارند از آن استفاده کنند ،و رنگدانه ها بعد از مدتی محو می شود. به همین دلیل است که به عنوان خط چشم نیمه دائمی  یا آرایش نیمه دائمی نیز شناخته می شود، زیرا امروزه از تکنیک مدرن تر، فناوری رنگدانه و ابزارهای پیشرفته تر استفاده می شود .

رنگدانه های مورد استفاده برای آرایش دائمی به گونه ای تنظیم شده اند که بدن بتواند به تدریج آنها را تجزیه کند. در طول یک تا پنج سال ، رنگ محو می شود و تاتو خط چشم نیز ناپدید می شود .

این روند شبیه به انجام یک تاتو معمولی بدن است، اگرچه یک دستگاه الکتریکی با یک سوزن بسیار ظریف به منظور رسوب رنگدانه در پوست شما استفاده می شود. با این حال، این روند در روشی که رنگدانه نسبتاً کم عمق در پوست نفوذ می کند متفاوت است، نه به عمق تاتوهای معمولی .

تاتو خط چشم  چگونه انجام میشود؟

تتو3

مرحله  یک

ابتدا با تاتوکار خود در مورد مدل خط چشمی که می خواهید داشته باشید،  مشورت کنید. میتوانید نمونه هایی از آنچه دوست دارید به آنها نشان دهید، یا میتوانید با آرایشی که معمولاً انجام میدهید به جلسه ملاقات بروید، تا متخصص مرکز آرایشی بتواند با سبک مورد علاقه شما آشنا شود.

شما همچنین میتوانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید رنگ مشکی توصیه نمی شود، بهتر است از سایه های تیره قهوه ای استفاده کنید، زیرا آنها جذاب تر محو می شوند .

از نظر فنی، شما می توانید هر رنگی را انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که هر روز این ظاهرشماست که به درخشندگی چهره شما کمک میکند  و برای هر موقعیتی به آن نیاز دارید . تاتوکار چند فرم را به شما پیشنهاد می دهد تا مطمئن شوید که این روش برای شما بی خطر است .

مرحله دوم

آماده سازی تاتو خط چشم با تمیز کردن چشم به وسیله یک محصول پاک کننده آرایشی شروع می شود. این ناحیه باید از هرگونه باقیمانده آرایش و مراقبت پوستی و همچنین سموم پاک شود .

سپس، یک کرم بیحس کننده استفاده میشود که عمل را بدون درد میکند. اگرچه ممکن است هنوز ناراحت کننده باشد، اما به کاهش درد کمک بسیاری میکند .

مرحله سوم

هنگامی که داروی بی حسی عمل کند، متخصص مرکز آرایشی شما شروع به اجرای رنگدانه ها با دستگاه  می کند. این تکنیک به معنای نفوذ به سطح پوست و اشباع کردن آن است.

متخصص مرکز آرایشی احتمالاً ۲-۳ زمان  می دهد تا مطمئن شود رنگدانه های کافی به پوست شما نفوذ می کند. بنابراین برای حدود یک ساعت سوزن زدن مداوم آماده باشید. وقتی تاتوکار مطمئن شود که اشباع رنگدانه به اندازه کافی زیاد است، منطقه را تمیز می کنند و این پایان اولین مرحله این عمل زیبایی است.

 مرحله چهارم

خط چشم دائم  یک عمل دو مرحله ای است. هنگامی که پوست شما پس از جلسه اول بهبود یافت، باید برای ترمیم مجدد آماده شوید .

در طول بهبودی ، مقداری از رنگدانه از بین می رود .

آیا تاتو کردن خط چشم ضرر دارد؟

تاتو خط چشم یک عمل زیبایی است، اما مشتری باید بداند که هنوز هم نوعی تاتو و جراحی محسوب میشود .سوزنی که وارد پوست میشود  بسیار نازک است و قطعا شما احساس خاصی را تجربه  خواهید کرد .

از قبل از یک پماد بی حس کننده استفاده می شود .این احساس ممکن است یک خراش خفیف روی پوست باشد.اگر سوزن زدن را خیلی دردناک میدانید، به تاتوکار خود بگویید .آنها می توانند یک لایه دیگر از کرم بی حس کننده اضافه کنند.

چشم ها نقاطی بسیار حساس هستند که مراقبت از آنها واجب است در نتیجه در انتخاب مرکز آرایشی حرفه ای و همچنین استفاده از هرگونه وسیله آرایشی بهداشتی دقت لازم را داشته باشید و به همین جهت از تجربه و میزان رضایت  دیگران استفاده کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.