تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 10:12
کد خبر : 93110

تبلیغات ارزان در ایتا و بله با مای ممبر

تبلیغات ارزان در ایتا و بله با مای ممبر

یکی از روش‌های تبلیغات کسب و کارها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها است. امروزه به دلیل مشکلات اینترنت و فیلترینگ استفاده از شبکه‌های پیام رسان خارجی کم‌رنگ‌تر شده و ایرانی‌ها به سمت استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی آمده‌اند. یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار ایرانی ایتا است و شما می‌توانید از طریق تبلیغات در ایتا کسب

یکی از روش‌های تبلیغات کسب و کارها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها است. امروزه به دلیل مشکلات اینترنت و فیلترینگ استفاده از شبکه‌های پیام رسان خارجی کم‌رنگ‌تر شده و ایرانی‌ها به سمت استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی آمده‌اند. یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار ایرانی ایتا است و شما می‌توانید از طریق تبلیغات در ایتا کسب و کارتان را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کنید.

معرفی اپلیکیشن ایتا

ایتا یک اپلیکیشن ایرانی است و بسیار به اپلیکیشن تلگرام شبیه است. این اپلیکیشن دارای سرور ایرانی است و برای کاربران داخل کشور طراحی شده است. در حال حاضر جزو پرمخاطب‌ترین اپ‌های ایرانی است و حدود ۳ میلیون عضو دارد. راحتی‌ کار و تعداد عضو بالا موجب شده تا تبلیغات در ایتا هم راه پیدا کند.

اپ پیام رسان ایتا یک برنامه سریع، سبک و با رابط کاربری مناسب است و افراد تجربه لذت بخشی از استفاده از آن دارند. ایتا بر روی دستگاه‌های مختلف نصب می‌شود و برای دستگاه‌های مختلف طراحی شده است. امکان استفاده از این برنامه برای سیستم عامل اندروید، IOS، ویندوز، لینوکس، مک و تحت وب وجود دارد. این دامنه وسیع و همه جانبه موجب می‌شود که تعداد کاربران برنامه بیشتر شود و به محیطی مناسب برای تبلیغات تبدیل شود.

هدف از تبلیغات

یکی از مواردی که نیاز به توجه دارد، هدف از تبلیغات است. شما باید هدف خود را از تبلیغ‌تان مشخص کنید. آیا هدف شما معرفی برندتان است؟ می‌خواهید فروش‌تان افزایش یابد؟ به دنبال روشی برای بازگشت سریع سرمایه هستید؟

شاید در نگاه اول روش تبلیغ برای تمامی این موارد یکسان باشد اما نحوه عملکرد شما می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر قصد فروش بیشتر و بازگشت سرمایه را دارید می‌توانید در کنار تبلیغات در ایتا به صورت پاپ اپ از تخفیف‌ها و جشنواره‌ها هم استفاده کنید.

چرا باید برای تبلیغ کانال هزینه کرد؟

امروزه افراد به دنبال راه‌هایی با حداقل هزینه و حتی رایگان برای تبلیغ هستند. استفاده از این‌راه‌ها شاید هزینه‌ای در پی نداشته باشد اما بازدهی بالایی هم ندارد. شما برای دیده شدن و گسترش کارتان، به عبارت دیگر افزایش تعداد اعضای کانال‌تان، نیاز دارید به دیگر افراد معرفی شوید، به همین دلیل لازم است تا از تبلیغات استفاده کنید و برای آن هزینه کنید.

افزایش ترافیک و ممبر واقعی با تبلیغات در ایتا

یکی از راه‌های افزایش میزان فروش تبلیغات است. کسب و کارهای آنلاین اقدام به معرفی خود در کانال‌ها و صفحه‌های برنامه‌های شبکه اجتماعی و پیام رسان‌ها می‌کنند تا بتوانند مخاطب بیشتری را جذب کنند. البته برای داشتن یک تبلیغ عالی شما باید به دنبال یک تبلیغ موثر با بازخورد بالا بروید. تبلیغ باید گروه هدف شما را مخاطب قرار دهد. پس در ابتدای امر گروه هدف‌تان را مشخص کنید.

بسته به نوع گروه هدف و هدف شما از تبلیغ می‌توانید یکی از انواع روش‌های تبلیغات در ایتا استفاده کنید. از جمله این روش‌ها می‌توان به تبلیغ در کانال‌های دیگر و تبلیغات پاپ اپ اشاره کرد.

چرا تبلیغات پاپ اپ ایتا را انتخاب کنیم؟

همان طور که گفته شد یکی از انواع روش‌های  تبلیغ در ایتا استفاده از تبلیغات پاپ اپ است. این نوع از تبلیغ امن و پربازخورد است و می‌تواند افرادی زیادی را به سمت کانال شما بیاورد. یکی از دلایل این بازدهی مناسب انتخابی بودن آن است. فرد در صورت تمایل وارد کانال می‌شود و به این صورت با افت شدید بعد از پایان تبلیغات مواجه نمی‌شوید و اعضای تازه وارد در کانال شما باقی می‌مانند. نهایت حجم ریزش در تبلیغات پاپ آپ ۴۰ درصد است.

راه‌های جلوگیری از ریزش احتمالی در تبلیغات در ایتا

یکی از دغدغه‌های افرادی که در به دنبال تبلیغات در ایتا هستند، جلوگیری از ریزش بعد از تبلیغ است. شما می‌توانید با رعایت کردن برخی از موارد از ریزش شدید جلوگیری کنید. البته لازم است بدانید که درصدی از افراد بعد از مدتی از کانال خارج می‌شوند و این امر به دلیل اختیاری بودن حضور در کانال است. برای کاهش درصد ریزش نکات زیر را رعایت کنید.

  • افزایش کیفیت محتوا: نکته بسیار مهم که باید قبل از تبلیغ به آن توجه کنید، تولید محتوای جذاب، یونیک و کاربر پسند است. به این منظور لازم است سلیقه و درخواست مخاطب خود را بدانید و متناسب با آن محتوا تولید کنید. لازم است حداقل ۱۰ محتوای آخر شما از کیفیت بالایی برخوردار شود.
  • استفاده از تصاویر مرتب با محتوا: مخاطب در نگاه اول جذب تصویر می‌شود و بعد از آن مطلب را می‌خواند بنابراین لازم است از تصاویر با کیفیت و جذاب استفاده کنید.
  • رفتار مناسب و صداقت: درست است که شما کسب و کاری آنلاین را ایجاد کرده‌اید و با مشتری به ارتباط حضوری ندارید، اما اگر مشتری به صداقت شما شک کند به احتمال زیاد از کانال خارج می‌شود و یک بازخورد منفی به شما می‌دهد. بهتر است صادقانه عمل کنید. به عنوان مثال کیفیت و قیمت صحیح و واقعی محصول را در کانال بگذارید.

چطور مطمئن شویم ممبر‌های اضافه شده واقعی هستند؟

برای آنکه اطمینان حاصل کنید در تبلیغات در ایتا اعضای اضافه شده در کانال واقعی هستند می‌توانید با آنها چت کنید و از روش‌های مختلف از آنها بازخورد بگیرید. یکی دیگر از راه‌های اطمینان از واقعی بودن ممبرها بررسی میزان بازدید پیام‌ها است. خرید ممبر ایتا

افرادی که از طریق تبلیغات پاپ آپ اضافه می‌شوند نیز کاملا واقعی هستند و به اختیار خود وارد کانال می‌شوند.

معایب تبلیغات در ایتا به روش پاپ اپ

هر اقدامی دارای مزایا و معایبی است و که باید مورد بررسی قرار گیرد، به همین دلیل نگاهی به معایب تبلیغات پاپ می‌اندازیم.

تبلیغات پاپ اپ از نظر برخی از کاربران اعصاب خورد کن است و تمایلی به مشاهده تبلیغ و ورود به کانال ندارند. به همین دلیل است که واژه بازدهی تبلیغ روی کار آمده است. در واقع شما به تعداد تبلیغ پاپ اپ مخاطب جذب نمی‌کنید.

چه زمانی برای تبلیغات پاپ اپ در ایتا مناسب است؟

اگر شما تازه شروع به کار کرده اید بهتر است اول به سراغ عضو گیری بروید. بعد از آنکه تعداد اعضای کانال شما به حد قابل قبولی رسید، می‌توانید برای تبلیغات در ایتا به صورت پاپ اپ اقدام کنید. علت این پیشنهاد آن است که  در صورتی که تعداد اعضای گروه یاکانال شما کم باشد، افراد به عضویت گروه در نمی‌ایند و از نظر حرفه‌ای وجهه خوبی ندارد.

بله پیام رسانی دیگر در رقابت با ایتا

بله نیز یکی از پیامرسان های مطرح در ایران است که همزمان با ایتا فعالیت خود را با نام تجاری بله شروع کرده است. برای بله نیز می توانید تبلیغات خریداری کنید. مای ممبر مجری پیامرسان های داخلی است. تبلیغات در بله خود را به مای ممبر بسپارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.