تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 1:34
کد خبر : 26608

تزریق واحدهای در اختیار دلالان به بازار مسکن

تزریق واحدهای در اختیار دلالان به بازار مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: باید واحد‌های مسکونی که بخش عمده‌ای از آن‌ها در اختیار دلالان است به بازار تزریق شوند.

به گزارش تیتر داغ:محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ، گفت: برای آنکه یک سال فضای ساخت و ساز و بازار مسکن خالی از مسکن نباشد، برای مدیریت دقیق‌تر این بازار سعی کرده ایم که از طریق اخذ مالیات از خانه‌های خالی این بخش را تکمیل کنیم.

او گفت: واحد‌های مسکونی که بخش عمده‌ای از آن‌ها در اختیار دلالان است باید به بازار تزریق شوند و این اقدام علاوه بر آنکه تعادل را در عرضه و تقاضا ایجاد می‌کند، زمینه ساز کاهش قیمت‌های جهشی در این حوزه هم خواهد شد. ارزیابی‌های انجام شده نشان داد که بازار مسکن به ویژه بازار اجاره به آرامش رسیده و این خود نقش بسیار موثری در حوزه قیمت‌ها داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بازار مسکن با استفاده از اقدامات موثر و همچنین افزایش تولید به سمت آرامش هدایت می‌شود. این واحد‌ها باید در بازار مسکن عرضه شوند تا از طریق آن بتوان قیمت‌ها را در این بازار به ثبات رساند.

این مقام مسئول گفت: وزارت راه و شهرسازی به هیچ عنوان به دنبال این موضوع نیست که یک فرد چه تعداد واحد مسکونی دارد ، تنها این واحد‌ها نباید خالی نگه داشته شوند و باید مالکان این واحد‌ها را به بازار عرضه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.