تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1403 - 11:12
کد خبر : 120496

سرهنگ شیرانی عنوان کرد؛

تشریح محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور

تشریح محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در راستای تسهیل در تردد بین شهری هموطنان خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ احمد شیرانی، از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در بازه زمانی دوشنبه ۴ تیر الی شنبه ۹ تیر ماه در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد بین شهری هم‌وطنان خبر داد و گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ الی ساعت ۶ صبح شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است؛ اما تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد از اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب در صورت پر حجم بودن ترافیک خبر داد و افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ و ۵ تیر ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود.

شیرانی گفت: از ساعت ۱۱ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌گردد (شمال به جنوب)؛ از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.و در ادامه از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

وی از اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال و محدودیت قطعی خبر داد و افزود: روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل است؛ یعنی از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود؛ سپس از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال شده و در ادامه از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد (شمال به جنوب).

شیرانی ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است اظهار داشت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ دوشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ الی ساعت ۲ بامداد چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ شیرانی اعلام کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ الی روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی گفت: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه تاریخ‌های ۰۵ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ است.

سرهنگ شیرانی اعلام کرد: در محور آستارا-اردبیل و بالعکس نیز تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه تاریخ‌های ۰۵ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از اعمال محدودیت تردد مقطعی در محور فشم خبر داد و گفت: در محور فشم از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیگان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.