تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 11:10
کد خبر : 119972

خزعلی خبر داد؛

تشکیل شورای هماهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی بانوان

تشکیل شورای هماهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی بانوان

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در جمع بانوان خَیر از تشکیل شورای هماهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی بانوان خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده طی نشستی با بانوان خیر ضمن اشاره به توافقنامه امضا شده بین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و سازمان زندان‌ها همچنین توافق به عمل آمده با شهرداری برای حاشیه شهر هدف از تشکیل شورا را مقابله با آسیب‌های مرتبط با زنان و خانواده آنان بیان کرد.

وی در ادامه گفت: فرزندان زنان زندانی معمولاً توسط خیرین مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند، در حالی که نیازهای تربیتی آنها در نظر گرفته نمی‌شود و این امر آسیب‌هایی را به دنبال دارد. لذا سعی در این است که با همکاری بانوان خیر از طریق حمایت‌های تربیتی و درسی به کاهش این آسیب‌ها کمک نمائیم که گروه زنان برای زنان به این منظور ایجاد شده است.

در این نشست همچنین آئین نامه داخلی شورای هماهنگی آسیب‌های اجتماعی تدوین و به تصویب رسید.

طرح زنان برای زنان در چارچوب جایگاه ستادی و فرابخشی معاونت و بر مبنای رویکرد آسیب زدایی در چارچوب برنامه‌ریزی، هماهنگی، سازماندهی، دیده بانی، پایش و ارزیابی برنامه‌ها و اقدامات حوزه زنان و خانواده تدوین گردیده است.

از اهداف این کارگروه گسترش و ارتقای کیفی خدمات مؤثر و به هنگام به خانواده زنان زندانی، هماهنگی نیروهای مردمی جهت امداد رسانی خصوصاً با رویکرد تربیتی در ارتباط با آسیب‌های مرتبط خانواده‌های زندانیان و آسیب‌های زنانه حاشیه شهرها باشد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.