تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 8:02
کد خبر : 31468

تظاهرات فلسطینیان اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در محکومیت شهادت «ابو عاقله»

تظاهرات فلسطینیان اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در محکومیت شهادت «ابو عاقله»

ساکنان برخی شهرهای سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در محکومیت شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست تظاهرات کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ ساکنان برخی شهرهای سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در محکومیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، جریان‌های ملی و سیاسی در شهر الناصره تجمعی را در میدان العین در همین راستا برگزار کردند. معترضان با سردادن شعارهایی، رژیم صهیونیستی را تروریست و جنایتکار خوانده و خواستار برچیدن اشغالگری از سرزمین فلسطین شدند.

همچنین در شهر حیفا نیز تظاهرات مشابهی در میدان اسیر برگزار شد. تظاهرات کنندگان در حمایت از جنین، قدس، مسجد الاقصی و خبرنگاران فلسطینی شعار سردادند.

‌پیشتر «صالح العاروری» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی، واکنش نشان داد.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تسلیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست، خواستار بازخواست و محاکمه مسئولان این رژیم به خاطر این جنایت شد.

صالح العاروری تاکید کرد که ابوعاقله شهیدی قهرمان است که در راه فلسطین جنگید و جان خود را هم در راه حقیقت فدا کرد. العاروری افزود که ابوعاقله یکی از نمادهای مبارزات ملت فلسطین است که سرانجام آن زوال و نابودی رژیم اشغالگر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.