تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 6:08
کد خبر : 93396

تلاش می‌کنیم بررسی لایحه بودجه پیش از پایان سال به اتمام برسد

تلاش می‌کنیم بررسی لایحه بودجه پیش از پایان سال به اتمام برسد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس تلاش می‌کنیم که بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدمهدی مفتح در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس شورای اسلامی تا پایان امسال بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به اتمام می‌رساند، گفت: ان شاء الله تلاش می‌کنیم که بررسی لایحه بودجه را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه سقف بودجه در بررسی لایحه بودجه باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: رعایت توازن در بودجه هم بسیار ضرورت دارد و قطعاً باید بین درآمدها و هزینه‌ها توازن وجود داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درآمدهای ما باید از روش‌های مناسب تأمین شود، اظهار داشت: اگر کسری بودجه داشته باشیم یعنی هزینه‌های ما از درآمدها بیشتر شود، اثر اقتصادی نامناسبی بر وضعیت کشور و اقتصاد ملی خواهد داشت و شاهد مسائلی چون تورم خواهیم بود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام تلاش مجلس شورای اسلامی در بررسی و تصویب بودجه باید به نحوی باشد که به صورت متوازن عمل کنیم، بین درآمدها و هزینه‌ها تعادل وجود داشته باشد و کسری بودجه نداشته باشیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.