تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 10:09
کد خبر : 119797

تپ سواپ کی لیست میشه؟

تپ سواپ کی لیست میشه؟
بعد از عرضه نات کوین به‌عنوان اولین بازی تپ تو ارن (Tap to Earn) بر روی پلتفرم تلگرام، اکنون بسیاری از کاربران به‌دنبال جواب این سؤال هستند که توکن بازی تپ سواپ (TapSwap) چه زمانی در صرافی‌ها لیست خواهد شد؟ (توصیه می‌کنیم بر

 

بعد از عرضه نات کوین به‌عنوان اولین بازی تپ تو ارن (Tap to Earn) بر روی پلتفرم تلگرام، اکنون بسیاری از کاربران به‌دنبال جواب این سؤال هستند که توکن بازی تپ سواپ (TapSwap) چه زمانی در صرافی‌ها لیست خواهد شد؟ (توصیه می‌کنیم بر

راه‌اندازی این بازی برای بر روی شبکه سولانا برای ۲۰ مه ۲۰۲۴ (۱۰ خرداد) برنامه‌ریزی شده بود که به‌دلیل فعالیت ربات‌ها و باهدف توزیع عادلانه توکن TAPS به تعویق افتاد. تیم توسعه‌دهنده این پروژه اعلام کرد در آن زمان اعلام کرد که درحال انجام اقداماتی برای توقف و ممنوع‌کردن استفاده از این ربات‌هاست.

تاریخ جدید راه‌اندازی تپ سواپ، یک ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) اعلام شده است. البته، این پروژه که پیش از این قصد داشت بر روی شبکه سولانا راه‌اندازی شود، اعلام کرد که توکن TAPS به‌زودی بر روی یک بلاک چین دیگر عرضه خواهد شد.

لازم به یادآوری است که تاکنون، هیچ تاریخی دقیقی برای لیست‌شدن تپ سواپ در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال تعیین نشده است.

اگرچه عبارت‌های «راه‌اندازی» و «لیست‌شدن» اغلب به‌جای یکدیگر به کار می‌روند، اما درک تمایز ظریف بین آن‌ها برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به این حوزه ضروری است.

راه‌اندازی، به معنای آغاز رسمی فعالیت یک پروژه است. این رویداد می‌تواند شامل اتفاقات مختلفی پیاده‌سازی بلاک‌چین، فراهم‌کردن امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز یا انتشار توکن بومی آن پروژه باشد.

به یاد داشته باشید که در مرحله راه‌اندازی، توکن‌ها ممکن است فقط در پلتفرم‌های اختصاصی پروژه قابل‌معامله باشند یا اصلاً قابل‌معامله نباشند. نقدینگی توکن محدود است و قیمت بسیار ناپایدار خواهد بود.

لیست‌شدن به روندی اشاره دارد که در آن یک توکن یا کوین در یک صرافی ارز دیجیتال برای معاملات عمومی در دسترس قرار می‌گیرد. این امر به طور قابل‌توجهی نقدینگی توکن را افزایش می‌دهد، زیرا معامله‌گران بیشتری می‌توانند آن را خریداری، بفروشند و معامله کنند.

در نتیجه، راه‌اندازی تپ سواپ در ۱۱ تیر به منزله عرضه توکن TAPS و امکان معامله آن در صرافی‌ها نیست.

پیش‌از این، نات کوین در دی‌ماه ۱۴۰۲ راه‌اندازی شد و توکن آن در عرض چند ماه، در اردیبهشت ۱۴۰۳ در صرافی‌ها لیست شد. باتوجه‌به پیروی تمام این بازی‌های تلگرامی از نات کوین، به نظر می‌رسد که تپ سواپ نیز احتمالاً از این الگو پیروی کند.

در نهایت باید گفت که تاکنون، تاریخ دقیقی برای عرضه توکن تپ سواپ در صرافی‌ها اعلام نشده است. همچنین، هنوز مشخص نیست که توکن تپ سواپ نیز بتواند به‌سرعت نات کوین به صرافی‌ها راه یابد، اما این موضوع قطعاً ارزش پیگیری دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.