تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 - 5:36
کد خبر : 34812

تکذیب محرومیت باشگاه پورتو به خاطر مهدی طارمی

تکذیب محرومیت باشگاه پورتو به خاطر مهدی طارمی

یک رسانه پرتغالی اعلام کرد باشگاه پورتو در حال حاضر به خاطر بحث غرامت آموزشی مهدی طارمی به باشگاه ایران جوان بوشهر از نقل و انتقالات محروم نیست.

به گزارش تیتر داغ؛ روز گذشته بود که عطا وزیری سرپرست باشگاه ایران جوان بوشهر مدعی شد پنجره نقل و انتقالات باشگاه پورتو به خاطر شکایت ایران جوان و گرفتن غرامت آموزشی ۱۰۰ هزار یورویی مهدی طارمی بسته شده است.

این خبر به سرعت در پرتغال دست به دست شد اما بعد از ساعاتی از سوی رسانه‌های این کشور تکذیب و به شکل دیگری روایت شد.

روزنامه «رکورد» پرتغال با اشاره به خبر رسانه‌های ایران درباره محرومیت پورتو نوشت: «به گفته چند منبع آگاه، این مبلغ قبلاً توسط اژدها پرداخت شده و حتی کمتر از آن چیزی بوده که در ایران گزارش شده است. باشگاه پورتو فقط برای یک روز از ثبت نام بازیکنان محروم شد و در حال حاضر بدهی از قبل پرداخت شده است.»

در ادامه خبر رکورد آمده است: «همین منبع ایرانی افزود که این مبلغ دقیقاً مربوط به ساز و کار همکاری مشترک بوده و باشگاه ایرانجوان «سه سال پیش» علیه اژدها شکایت کرده است؛ در حالی که طارمی تنها دو سال پیش به پورتو منتقل شده است. فیفا الان حق را به باشگاه ایرانی داده و پورتو برای اینکه بتواند دوباره بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، باید بدهی خود را می‌پرداخت. این مشکل در حال حاضر رفع شده است.»

همچنین روزنامه «اوجوگو» هم مدعی شد باشگاه پورتو قبلاً بدهی خود را پرداخت کرده است و محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات صحت ندارد. به نوشته این روزنامه، بدهی مذکور چند هفته پیش پرداخت شده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.