تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 10:25
کد خبر : 33048

جدیدترین اظهارنظر فرستاده سازمان ملل دریمن درباره آتش‌بس این کشور

جدیدترین اظهارنظر فرستاده سازمان ملل دریمن درباره آتش‌بس این کشور

به گزارش تیتر داغ؛«هانس گروندبرگ» فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن جدیدترین مواضع خود در خصوص آتش بس در این کشور را مطرح کرد. وی گفت: تمدید آتش‌بس این امید را به مردم یمن داد که اوضاع کشورشان در حال بازگشت به شرایط عادی است. بر اساس این گزارش، اظهارنظر فرستاده ویژه سازمان ملل

به گزارش تیتر داغ؛«هانس گروندبرگ» فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن جدیدترین مواضع خود در خصوص آتش بس در این کشور را مطرح کرد. وی گفت: تمدید آتش‌بس این امید را به مردم یمن داد که اوضاع کشورشان در حال بازگشت به شرایط عادی است.

بر اساس این گزارش، اظهارنظر فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن در خصوص آتش بس در این کشور در حالی مطرح شد که ائتلاف متجاوز سعودی با تداوم تجاوزگری، به مفاد آتش بس پایبند نبوده است.

فرستاده سازمان ملل در امور یمن در ادامه عنوان کرد: برقراری آتش بس گامل اول در مسیر تحقق صلح در یمن محسوب می شود. امیدواریم که مذاکرات برای حل و فصل بحران یمن تنها به بازگشایی فرودگاه محدود نشود و ابعاد دیگر را نیز دربر گیرد.

این اظهاراتِ شخصیت انگلیسی در حالی مطرح می شود که وی پیشتر از تمدید دو ماهه آتش بس یمن خبر داده بود. علیرغم تمدید مدت زمان آتش بس، عربستان سعودی همچنان به حملات نظامی و توقیف کشتی های یمنی ها ادامه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.