تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 10:07
کد خبر : 115465

جزییاتی از طرح ۱۰ در جهت کاهش تصادفات موتورسواران پایتخت

جزییاتی از طرح ۱۰ در جهت کاهش تصادفات موتورسواران پایتخت

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از به اجرا در آمدن طرح ۱۰ با رویکرد کاهش تصادفات موتوسواران و ایمنی تردد عابرین پیاده خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه‌ای در خصوص اهداف اجرای طرح ۱۰ در شهر تهران مطرح کرد: در سال‌های متوالی طرح‌های بسیار زیادی در خصوص ساماندهی و برخورد با تخلفات موتورسواران در شهر تهران صورت پذیرفت اما از اول مهر ماه با تغییر در فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ، طرح ۱۰ نیز کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: ساماندهی و فرهنگ سازی برای موتورسواران جز دغدغه‌های اصلی پلیس راهور تهران بزرگ و این خواست و مطالبه شهروندان از پلیس نیز بوده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در راستای کاهش تصادفات و ساماندهی موتورسواران شهر تهران و به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و کاهش تصادفات گروه اندیشه‌ورزی را در این خصوص تشکیل داد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این گروه پس از ساعت‌ها تحقیق و بررسی و مطالعه و کارهای تحقیقاتی، طرح انضباط بخشی و ایمنی تردد موتورسیکلت سواران که به طرح ۱۰ معروف شد را پیشنهاد دادند که این طرح، یک طرح کامل و جامع در خصوص ساماندهی و برخورد با تخلفات موتورسواران شهر تهران است.

سرهنگ مؤمنی افزود: به علت تخلفات موتورسواران، عابران پیاده هم از آنها در امان نیستند، به همین خاطر طرح ۱۰ با سه رویکرد آموزشی و فرهنگ سازی، ایمنی راه و مهندسی ترافیک و اعمال قانون و برخورد با تخلفات و با هدف نظم بخشی و افزایش ایمنی موتورسواران و افزایش ایمنی عابرین پیاده به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: در این طرح مسؤول سازی سازمان‌ها و نهادها و ارگان‌هایی که کارکنان آنان برای تردد از موتورسیکلت استفاده می‌کنند نیز در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت تا باعث کاهش تصادفات موتورسواران شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: این طرح ۱۰ از ۱۸ دی ماه سال جاری در سطح شهر تهران به مرحله اجرا درآمد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.