تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 19:47
کد خبر : 90752

خرید روشویی سرامیکی و روشویی مدرن برند nk

خرید روشویی سرامیکی و روشویی مدرن برند nk

روشویی های سرامیکی سطحی فوق العاده قوی داشته، که می توانند در برابر هر نوع خراشیدگی، خرد شدن و ضربه مقاوم باشند. حتی در زمان استفاده روزمره مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. سرامیک ها برای وسایلی که همیشه استفاده می شوند بسیار مناسب هستند. سرامیک ها بسیار سخت و صاف ومهر موم شده

روشویی های سرامیکی سطحی فوق العاده قوی داشته، که می توانند در برابر هر نوع خراشیدگی، خرد شدن و ضربه مقاوم باشند. حتی در زمان استفاده روزمره مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. سرامیک ها برای وسایلی که همیشه استفاده می شوند بسیار مناسب هستند. سرامیک ها بسیار سخت و صاف ومهر موم شده اند که خاک نمی تواند به سطح سینک نفوذ کند. نظافت و نگهداری سرامیک ها آسان است و به سادگی از یک پارچه خشک برای تمیز کردن روزانه آن استفاده می شود. روشویی های سرامیکی که به منظور راحتی و کاربرد افراد عرضه شده، که نقش بسیار مهمی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد. از بهترین و نایاب ترین مدل های سینک های ظرفشویی روشویی سرامیکی هستند، که دوام بالایی داشته و هم جلوه ی خاصی را به محیط می دهد.

مزایای روشویی سرامیکی

از مزایای مهم روشویی سرامیکی نگهداری و نظافت آسان است. دوام، ماندگاری بالا این محصولات از مهم ترین فاکتورهای مهم خرید روشویی آن می باشد.

اگر به دنبال محصولی بادوام باشید باید بدانید که روشویی های سرامیکی جز بهترین نوع انتخاب هاست زیرا از خاک رس تقویت شده ساخته شده است. روشویی های سرامیکی که از خاک رس تولید شده اند، دربرابر مواد شیمیایی مقاوم هستند و به دلیل سطح لعابی در برابر تراشه ها و خط وخش مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و سطح ضد حساسیت دارند.

برخی از روشویی های سرامیکی از پرسلان تشکیل شده و پوشش آن به سختی خاک رس نمی باشد. این سرامیک ها در مقابل گرما نیز مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. به صورتی که می توان یک کتری یا قابلمه داغ روی آن داد. اکثر روشویی های سرامیکی به رنگ سفید بوده، که در شکل ها و مدل های مختلفی وارد بازار شده است. شکل و رنگ روشویی سرامیکی به آسانی با رنگ و طرح کابینت روشویی ست می شود. سینک های سرامیکی تک نیز شکل دو وسه کاسه ای در بازار هستند که با روشویی دلخواه نیز می توان سفارش داد. از آنجایی که روشویی های سرامیکی از موادی درست شده، که آب به آن غیر قابل نفوذ است. این ویژگی به آن این کمک را می کند، تا این روشویی ها به کمک محصولات تمیزکننده چند منظوره به سرعت پاک شوند.

روشویی های سرامیکی در صورت نیاز به تمیز کردن نیز می توان به سرعت آن را با یک محلول سفید کننده پاک کرد. انواع مختلفی از روشویی های سرامیکی در بازار موجود است، که یکی از نوع رایج آن سینک ظرفشویی پایه داراست. این مدل به وسیله یک پایه چدنی به زمین وصل شده و می توان همچنین لوله کشی های فاضلاب و شیرآلات را در پشت پایه آن مخفی ساخت. روشویی هایی سرامیکی که ظاهر تمیز و شیک تری را به فضا می دهند  و قابلیت ست شدن با کابین روشویی و نیز سطح زیرین خود را دارند و به علاوه ظاهر شیکی را برای هر سرویس بهداشتی ایجاد می کنند. روشویی سرامیکی بدون پایه قابلیت اتصال به دیوار دارد. روشویی سرامیکی بدون پایه که همواره برای سرویس های بهداشتی با متراژ کوچک بسیار ایده آل هستند زیرا فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. از فواید مهم روشویی هایی بدون پایه نسبت به روشویی پایه دار میتوان به تمیز کردن آنها اشاره داشت، که راحت تر پاک می شوند.

خرید روشویی سرامیکی و روشویی مدرن برند nk

بهترین مدل های روشویی سرامیکی

روشویی های سرامیکی که همیشه در ردیف بهترین انواع سینک های ظرفشویی قرار می گیرند. اززمان گذشته به حال سرامیک از قدیمی ترین متریال و مواد اولیه در ساخت تجهیزات مختلف سرویس بهداشتی و حمام است. محصولات زیبا و پر کاربردی که در کنار سطح بسیار محکم و مقاومی که دارند، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. آنها می توانند به انتخاب مشتری در هماهنگی و هارمونی با کاشی وسرامیک سرویس بهداشتی یه صورت سفارشی ساخته شوند. روشوی های سرامیکی به لحاظ جنس به عنوان جدیدترین نوع ساخت شناخته می شوند. روشویی های سرامیکی می توانند در مکان های مختلفی مانند خانه ها، رستوران های لاکچری، مکان های عمومی و غیره نیز به کار گرفته شوند وبسیار با کیفیت باشند.  داستن روشویی های مدرن سرامیکی یک امتیاز محسوب می شود، چرا که این روشویی ها دارای ظاهری لوکس می باشند که برای مدل کابینت دار بدون پایه کارایی دارد. قیمت روشویی های سرامیکی  با توجه به تنوعی بسیاری که دارد، با توجه به جنس آن و نیز اندازه سینک ظرفشویی متغییرمی باشد. از موارد تاثیر گذار دیگر می توان به طرح و وجود پایه آن اشاره داشت. اگر جز افرادی هستید که نیازمند یک تغییر اساسی درمنزل خود هستید، نباید از وجود یک سرویس بهداشتی مناسب غافل شوید. روشویی از وسایل مهمی است، که می توانید برای تغییر دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. از موارد بسیار موثر این محصولات ضخامت کافی و کیفیت بالای لعاب، که ضامن دوام و عمر روشویی سرامیکی می باشد.  تناسب روشویی سرامیکی با نیاز و خواسته های شما، نیز از دیگر موارد مهمی به شمار می آید، که به هنگام خرید این محصولات مورد توجه قرارگرفته می شود. از فروشگاه های اینترنتی که در حال فروش روشویی سرامیکی nk هستن از دیجی کالا، نورابین و پخش تهران نام برد که نماینده اصلی توضیح روشویی های سرامیکی nk وبسایت اینترنتی نورابین می باشد.

از آنجا که روشویی های سرامیکی از پرطرفدارترین جنس ها در بازار هستند از تنوع قابل ملاحظه ای نیز دارند. این تنوع به ویژه در شکل ها و مدل ها کاملا آشکار می باشد. همچنین امروزه این محصولات به جز رنگ سفید، با رنگ های متنوعی تولید شده اند. در خرید روشویی های سرامیکی  تمام سلیقه ها به راحتی می‌ توانند انواع روشویی مدنظر خود را انتخاب کنند. نکته بسیار مهم در خصوص خرید انواع روشویی های سرامیکی این مورد می باشد، که این محصولات در هر سایز و ابعاد استانداردی سفارش سازی می شوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.