تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 13:42
کد خبر : 32334

دانستن نکات عجیب طراحی سایت با کیت وردپرس

دانستن نکات عجیب طراحی سایت با کیت وردپرس

همه ماها در مورد طراحی سایت خیلی شنیدیم اما نکات مهم و عجیب طراحی سایت رو کمتر کسی شنیده پس اگر شما علاقه مند به دونستن نکات عجیب طراحی سایت هستید حتماً این مقاله همراه ما باشید تا موقع سفارش طراحی سایت اختصاصی از همه یکسر و گردن بالاتر باشید. نکات عجیب سفارش طراحی سایت!

همه ماها در مورد طراحی سایت خیلی شنیدیم اما نکات مهم و عجیب طراحی سایت رو کمتر کسی شنیده پس اگر شما علاقه مند به دونستن نکات عجیب طراحی سایت هستید حتماً این مقاله همراه ما باشید تا موقع سفارش طراحی سایت اختصاصی از همه یکسر و گردن بالاتر باشید.

نکات عجیب سفارش طراحی سایت!

زمانی که شما قصد سفارش طراحی سایت دارید می دونستید ۷۰ درصد افرادی که می خواهند وبسایت شمارو طراحی کنند تخصص بالایی ندارند و تخصص آنها کمتر از ۲ سال است. پس موقع سفارش طراحی سایت باید حواستون رو جمع کنید و به تجربه اون طراح سایت دقت کافی رو داشته باشید.

می دونستید در اکثر اوقات وبسایتی که برای شما ۲۰ میلیون هزینه دارد رو می تونید خودتون به صورت متمرکز در چند ماه با مبلغ کمتر از ۴ میلیون راه اندازی کنید. البته در این شرایط شما باید حتماً زمان کافی داشته باشید یعنی اگر شما مثلا یک بیزینسی دارید که هر ساعت ۱۰ میلیون درآمد دارید در اینجا اصلا نباید خودتون طراحی سایت رو یاد بگیرید.

خودتونم می تونید طراحی سایت بشید

شاید براتون سوال باشه اگه خودم بخوام طراح سایت بشم باید چه چیزهایی رو یاد بگیریم و چه کارهایی باید انجام بدم برای پاسخ به این سوال اول باید مشخص کنید که می خواهید طراحی سایت بدون کدنویسی یاد بگیرید و یا طراحی سایت با کدنویسی

فرق دو روش بالایی این است که در روش طراحی سایت بدون کدنویسی شما محدودیت دارید مثلا هر سایتی رو شاید نتونید طراحی کنید اما یادگیری آن بسیار سریع تر است اما طراحی سایت با کدنویسی شما محدودیتی ندارید و می تونید هر سایتی رو طراحی کنید اما خب یادگیری آن به زمان بیشتری نیاز دارد.

اما در هر صورت اگر دوست دارید خودتون طراح سایت بشید و سایت خودتون رو به هر شکلی که دوست دارید طراحی کنید و یاد از طریق این تخصص کسب درآمد کنید می تونید از دوره طراحی سایت کیت وردپرس استفاده کنید.

اگر بخواهیم سریع سایت راه اندازی کنیم باید چه کنیم؟

برای اینکه خیلی سریع سایت راه اندازی کنید می تونید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید این سیستم پر استفاده ترین سیستم راه اندازی وبسایت در کل دنیاست و توسط شرکت ها و افراد معروف زیادی استفاده می شود پس اگر دوست دارید خودتون در سریع ترین زمان ممکن یک وبسایت حرفه ای طراحی کنید می تونید از دوره رایگان آموزش وردپرس سایت کیت وردپرس استفاده کنید. برای دسترسی به این آموزش کافیه داخل گوگل عبارت آموزش وردپرس حرفه ای رو سرچ کنید و روی لینک اول که سایت کیت وردپرس است کلیک کنید.

طراحی سایت پردرآمد ترین شغل در جهان !؟

بعضیا میگن طراحی سایت پردرآمدترین شغل جهان است اما این موضوع درست نیست طراحی سایت پردرآمدترین شغل جهان نیست اما یکی از پردرآمدترین شغل های جهان محسوب می شود اگر در سایت های ایرانی و خارجی کمی تحقیق و بررسی کنید متوجه می شوید که طراح سایت همیشه در بین لیست های پردرآمدترین شغل های جهان موجود است.

پس اگر شما بتونید طراحی سایت رو به صورت تخصصی و حرفه ای یاد بگیرید می تونید درآمد خیلی خوبی رو از این راه کسب کنید و زندگی خوبی برای خودتون بسیازید البته که طراح سایت شدن کار هرکسی نیست و فقط افراد صبور و علاقه مند می تونند به چنین درآمدهایی دست پیدا کنند و زندگی راحتی داشته باشند.

جمع بندی نکات عجیب طراحی سایت

خب در این مقاله ما با یکسری مباحث خیلی مهم در حوزه طراحی سایت بحث کردیم که مطالب آن را هرکسی در اختیار شما قرار نمی دهد و کمتر کسی همه این مطالب رو یکجا در وب منشتر می کند اما سعی کردیم دانسته های خودمون رو بگیم تا اگر بعد خواستید وارد این حوزه شوید راحت تر بتونید مسیر درست خودتون رو پیدا کنید وبهترین نتیجه هارو بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.