تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 - 12:18
کد خبر : 22377

دستگیری لیدرها و عوامل حوادث الیگودرز/ ۷ نفر زخمی شدند

دستگیری لیدرها و عوامل حوادث الیگودرز/ ۷ نفر زخمی شدند

خرم‌آباد- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری لیدرها و عوامل حوادث دیشب الیگودرز خبر داد و به تشریح سناریوسازی و راه‌بندان عوامل این ناآرامی‌ها با اسلحه ساچمه زنی پرداخت.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی گلالی پیرامون حوادث شب گذشته شهرستان الیگودرز اظهار داشت: شب گذشته ابتدا تعدادی از افراد اقدام به راه بندان جاده کمربندی الیگودرز کرده و سپس به سمت خودروهای عبوری سنگ پرانی و در عبور و مرور مردم ایجاد مشکل می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال این اتفاقات فرمانده انتظامی شهرستان ورود می‌کند، تصریح کرد: افراد مذکور با سناریوی از قبل طراحی شده اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و مردم می‌کنند.

یک کشته و ۷ مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه سلاح افراد مسلح در این حادثه «ساچمه زن» بوده است، افزود: به دنبال این حوادث ۷ نفر مجروح شده‌اند و یک نفر هم کشته شده است.

سرهنگ گلالی با اشاره به اینکه تعدادی از عاملان این ناآرامی‌ها را دستگیر کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: لیدرها و عاملان این حادثه دستگیر شده است.

سناریو از قبل برنامه‌ریزی شده بود

وی با بیان اینکه قطع به یقین طراحی این سناریو از قبل بوده و برنامه‌ریزی شده بوده است و در این رابطه شک نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در شهر الیگودرز نیست، سناریوسازی این افراد به گونه‌ای بوده که شب باشد و از تاریکی استفاده و کشته سازی کنند.

سرهنگ گلالی در مورد هویت فرد جان‌باخته حادثه شب گذشته، ضمن رد تیراندازی از سوی پلیس به مردم، گفت: فرد کشته شده نیز با پلیس همراه بوده و خانواده وی نیز به این امر اذعان دارند.

شلیک به نیروهای پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در مورد تیراندازی به نیروهای انتظامی هم افزود: تعدادی از نیروهای پلیس نیز به دلیل سنگ پرانی افراد مجروح شده‌اند و همچنین یک تا دو نفر از مأموران نیز ساچمه خورده‌اند و شواهد حاکی از آن است که به سپرهای مأموران پلیس ساچمه‌های بسیاری اصابت کرده است.

سرهنگ گلالی یادآور شد: الان آمادگی پلیس ۱۰۰ درصد است و مشکل خاصی نداریم و ان‌شاءالله دیگر مشکلی در شهر الیگودرز پیش نخواهد آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.