تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 7:22
کد خبر : 23431

دستگیری یکی دیگر از عاملان شهادت مأمور انتظامی در خمین

دستگیری یکی دیگر از عاملان شهادت مأمور انتظامی در خمین

خمین- رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: یکی دیگر از اعضای باند سرقت مسلحانه احشام که سال گذشته یکی از مأموران انتظامی را در خمین به شهادت رسانده بودند، دستگیر شد.

به گزارش تیتر داغ؛    کارآگاه کامیار چهری اظهار کرد: سال گذشته سارقان مسلح احشام از یک دامداری در شهرستان محلات با مأموران انتظامی شهرستان خمین درگیر می‌شوند و در این درگیری سارقان مسلح ستوان یکم مرتضی براتی از کارکنان انتظامی شهرستان خمین را به شهادت می‌رسانند و متواری می‌شوند.

وی بیان کرد: در همان ابتدا تعداد ۶ نفر از اعضای این باند در یک عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شدند و در چند ماه قبل نیز یکی از اعضای این باند که مدتی متواری در یکی از استان‌های جنوبی کشور مخفی شده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: در مراحل تحقیقات کارآگاهان پلیس، برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری یکی دیگر از اعضای دیگر این باند که فراری بود، ادامه پیدا کرد و سرانجام، محل اختفای این فرد نیز در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد.

چهری خاطر نشان کرد: بعد از اخذ نیابت قضائی، تیم‌هایی از کارآگاهان پلیس برای دستگیری این فرد به این استان اعزام شدند و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه، این فرد را دستگیر و به استان مرکزی انتقال دهند. برنامه ریزی عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و انجام هماهنگی لازم با مسئولان و اخذ نیابت از دستگاه قضائی، مأموران به استان محل سکونت سارق متواری اعزام شدند.

سرهنگ چهری با بیان اعتراف فرد دستگیر شده به شرکت در سرقت مسلحانه احشام در شهرستان محلات و شهادت یکی از کارکنان انتظامی پلیس، بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی، روانه زندان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.