تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 4:23
کد خبر : 16863

دمشق بر دفاع از تمامیت ارضی خود مقابل تجاوزات اسرائیل تاکید کرد

دمشق بر دفاع از تمامیت ارضی خود مقابل تجاوزات اسرائیل تاکید کرد

وزارت خارجه سوریه در نامه هایی به سازمان ملل و شورای امنیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به این کشور را محکوم کرد و خواستار عمل کردن این نهادها به مسئولیت های خود شد.

به گزارش تیتر داغ؛  وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به استان حماه، این تجاوز را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و همچنین تعدی بی شرمانه به قوانین بین المللی برشمرد.

وزارت خارجه سوریه همچنین سازمان ملل متحد و شورای حقوق بشر را به انجام مسئولیت‌های خود و محکوم کردن این تجاوز، فراخواند.

در نامه‌های جداگانه وزارت خارجه سوریه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت آمده است: تجاوزات جنایتکارانه صهیونیست‌ها صبح جمعه در حوالی استان حماه در پی ادامه تجاوزاتی که در کمتر از یک سال بالغ بر ۵۰ تجاوز است، صورت می‌گیرد. این اقدام که شهروندان و امنیت آنها را هدف قرار می‌دهد تجاوز آشکار به قوانین بین المللی است.

وزارت امور خارجه سوریه افزود: دمشق به شدت سکوت جامعه بین المللی نسبت به این تجاوزات بی شرمانه را محکوم می‌کند به ویژه آنهایی که در خصوص حقوق بشر به دروغ ادعا می‌کنند.

وزارت امور خارجه سوریه در پایان ضمن تاکید بر حق خود مبنی بر دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و همچنین محافظت از شهروندان با استفاده از تمام راهکارهای قانونی، از سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست به مسئولیت‌های خود عمل نمایند و این جنایات و تجاوزات را محکوم کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.