تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 15:17
کد خبر : 120875

دوره ششم شورای صبا شهر پر تلاش در جهت رفع مشکلات مردم است / به زودی افتتاح سه سالن ورزشی در صباشهر

دوره ششم شورای صبا شهر پر تلاش در جهت رفع مشکلات مردم است /  به زودی افتتاح سه سالن ورزشی در صباشهر

هادی رمضانخانی رئیس شورای صبا شهر گفت: شورای شهر دوره ششم، تمام تلاش خود را در راستای ایجاد مراکز فرهنگی، ورزشی و… برای مردم صباشهر انجام داده است و ما تا کنون توانسته ایم علاوه بر باشگاه ورزشی صالحین که در آینده افتتاح می شود، سالن ورزشی اسلام آباد و شهرک مصطفی خمینی، درمانگاه شبانه روزی اسلام آباد و بهاران و… را برای مردم صباشهر افتتاح کنیم .

به گزارش تیتر داغ؛ هادی رمضانخانی رئیس شورای صبا شهر در گفت و گو با خبرنگار تیتر داغ بیان کرد: امروز برای نظارت بر حسن انجام کار همراه با شهردار صبا شهر به یکی از مراکزی که قرار است مرکز ورزشی برای مردم صباشهر شود سر زده‌ایم تا از نزدیک در جریان انجام کار قرار بگیریم .

رئیس شورای صبا شهر ادامه داد: این سالن که اکنون در حال ساخت است، سالن صالحین در منطقه صبا شهر می‌باشد، که در گذشته رها شده بود، اما اکنون با تلاش شورای شهر دوره ششم و شهرداری صبا شهر در حال ساخت است، که امید واریم در هفته دولت مورد بهره برداری برسد.

رمضانخانی افزود: شورای شهر دوره ششم، تمام تلاش خود را در راستای ایجاد مراکز فرهنگی، ورزشی و… برای مردم صباشهر انجام داده است و ما تا کنون توانسته ایم علاوه بر باشگاه ورزشی صالحین که در آینده افتتاح می شود، درمانگاه شبانه روزی اسلام آباد و شهرک بهاران و… را برای مردم صباشهر افتتاح کنیم .

رئیس شورای صباشهر در خصوص مشکلات مردم صباشهر بیان کرد: بیشتر مشکلات مردم صباشهر در حوزه امنیتی است و ما برای رفع این مشکل در برخی از معابر شهر دوربین مدار بسته کار گذاشته ایم و همچنین یک کلانتری در شهرک بهاران اضافه کرده ایم و قصد داریم، فضاهای فرهنگی در خصوص رشد آگاهی مردم در شهر ایجاد کنیم تا با فرهنگ سازی درست از برخی آسیب های اجتماعی جلو گیری کنیم.

رمضانخانی درباره فعالیت شورای شهر دوره ششم در حوزه بانوان بیان کرد: در حوزه بانوان دوره ششم شورا و مجموعه مدیریت شهری اقداماتی انجام داده است. اولین بوستان مخصوص بانوان ایجاد شد، حمایت از بانوان سرپرست خانوار شکل گرفت، تقدیر از بانوان نخبه و ورزشکار و… در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: با همکاری امور بانوان فرمانداری و همچنین شهرداری صباشهر نمایشگاه‌های تولیدات خانگی بانوان را در چندین مورد برگزار کردیم و همچنین زنان سرپرست خانوار را به کمیته امداد جهت وام‌های حمایتی و ایجاد تولیدات خانگی معرفی کرده ایم.

رمضانخانی افزود: همچنین تقدیر از بانوان نخبه و برتر شهر در حوزه‌های مختلف را اخیراً برگزار کرده‌ایم که از بانوان ورزشکار و نخبه تقدیر شد و همچنین بانوانی که نویسنده بودند و کتابی را تالیف کرده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند تا الگویی برای سایر بانوان صبا شهر باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.