تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 - 9:58
کد خبر : 32293

دکوراسیون اداری مدرن و لوکس با بهترین شرکت معماری

دکوراسیون اداری مدرن و لوکس با بهترین شرکت معماری

طراحی فضای استراحت برای کارمندان یکی از نکاتی که امروزه در طراحی دکوراسیون اداری به آن اهمیت زیادی داده می شود ، راحتی کارمندان و تامین نیازهای مختلف آن ها در فضای اداره می باشد . در واقع مدیران بر این باورند که هر چه کارمندان از محل کار خود رضایت بیشتری داشته باشند ،

  • طراحی فضای استراحت برای کارمندان

یکی از نکاتی که امروزه در طراحی دکوراسیون اداری به آن اهمیت زیادی داده می شود ، راحتی کارمندان و تامین نیازهای مختلف آن ها در فضای اداره می باشد . در واقع مدیران بر این باورند که هر چه کارمندان از محل کار خود رضایت بیشتری داشته باشند ، کیفیت کاری آن ها بالاتر خواهد رفت و در نتیجه سود شرکت نیز بیشتر خواهد شد . یکی از جمله فضاهایی که می تواند کمک کند تا کارمندان رضایت بیشتری از اداره داشته باشند وجود فضایی برای استراحت آن ها می باشد . در واقع ثابت شده است که اگر افراد بتوانند در زمان خستگی در محل کار استراحتی کوتاه داشته باشند می توانند انرژی از دست رفته ی خود را بازیافته و دوباره به کار خود برگردند . این فضا می تواند فضایی دارای مبلمان ، کافه تریا و … باشد که افراد در آن نشسته و به نوشیدن و گپ و گفتی کوتاه بپردازند یا می تواند فضایی برای داشتن استراحتی به صورت تنهایی باشد .

  • پارتیشن بندی فضاها

یکی از ترندهای روز طراحی دکوراسیون اداری استفاده از پارتیشن ها برای تقسیم فضاها می باشد . پارتیشن انواع و اقسام مختلفی دارند و می توانند در طرح ها ، ابعاد و جنس های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند . از نظر جنس پارتیشن ها به انواع پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن فلزی ، پارتیشن چوبی و … تقسیم می شود . از نظر ابعاد و شکل نیز این پارتیشن ها می توانند به صورت یکپارچه از سقف تا کف مانند دیوار عمل کنند و یا می توانند به صورت نصفه صرفا برای جداسازی فضاها یا میزها طراحی شوند . به هر حال از پارتیشن ها در فضاهای اداری به جای دیوارها استفاده می شود و علت آن این است که به وسیله ی آن هماهنگی و همکاری میان تیم ها و کارمندان مختلف اداره بیشتر شده و همچنین فضا بزرگتر و دلبازتر از آنچه که هست نشان داده می شود .

  • استفاده از تکنولوژی

درواقع امروزه نسبت به گذشته تکنولوژی در زمینه های مختلف پیشرفت بسیاری کرده است و طراحی داخلی نیز از این قضیه مستثنا نمی باشد . از جمله مواردی که می توان به آن ها اشاره نمود که در دکوراسیون داخلی به ویژه دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار می گیرند می توان به نورپردازی های مخصوص با استفاده از ال ای دی ها اشاره نمود . سنسورهایی که برای باز و بسته شدن درب ها ، روشن و خاموش شدن چراغ ها و دیگر موارد نیز مورد استفاده قرار می گیرند هم از دیگر نمونه ها می باشند . در واقع استفاده از تکنولوژی هرچند به صورت کم در طراحی اداری باعث امروزی و لوکس تر شدن دکوراسیون اداره ی شما در ذهن دیگران خواهد شد و تاثیر بیشتری خواهد گذاشت .

دکوراسیون اداری مدرن و لوکس با بهترین شرکت معماری

  • استفاده از اکسسوری در فضا

امروزه در فضاهای اداری نیز از اکسسوری ها و عناصر دکوراتیو برای زیباتر کردن محیط استفاده می شود . در واقع دیگر مانند گذشته فضای اداری یک فضای خشک و بی روح و صرفا برای انجام یکسری کارها نمی باشد . بلکه تلاش شده است تا کارمندان آن را مانند خانه ی دوم خود دانسته و همانطور که خانه ی خود را زیبا و راحت می پندارند شرکتی که در آن کار می کنند را نیز اینگونه ببینند . به همین دلیل می توان از عناصر دکوراتیو در فضای اداری برای دکوراسیون آن استفاده نمود . از جمله عناصری که می توان از آن ها در اداره استفاده نمود ، می توان به تابلوها ، پوسترها ، گلدان ، چراغ های دکوراتیو و … اشاره نمود . این عناصر باید با توجه به سبک و ترکیب رنگی که دکوراسیون دارند انتخاب شوند تا بتوانند تاثیر بیشتری در محیط بگذارند .

  • طراحی فضای انتظاری راحت

قبلا فضای انتظاری که در شرکت ها برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته می شد صرفا چند صندلی معمولی و به هم چسبیده بود . اما امروزه مدیران متوجه شده اند که چگونگی این فضا می تواند تاثیر زیادی روی مراجعه کنندگان و مشتریان بگذارد به همین دلیل در تلاش برای بهبود کیفیت آن می باشند . اولین نکته ای که برای بهتر شدن این فضا در نظر گرفته شده است تامین راحتی و رفاه مشتریان می باشد . به همین منظور دیگر اغلب یا از مبلمان راحتی و یا از صندلی هایی با کیفیت برای این فضا استفاده می شود . همچنین مواردی مانند آب سردکن ، سرویس بهداشتی و … نیز در نزدیکی این فضا طراحی شده و یا قرار گرفته اند .

کفپوش مناسب برای دکوراسیون اداری لوکس

برای پوشاندن کف در فضاهای اداری متریال های مختلفی در بازار موجود می باشد که می توان از آن ها استفاده نمود . هر کدام از این متریال ها دارای معایب و مزایای مختلفی می باشند که با توجه به نوع شرکت و میزان رفت و آمد و دیگر موارد باید انتخاب شوند . موکت ، انواع پارکت ها ، لمینت ، سرامیک و … از جمله ی این کفپوش ها هستند . برای فضاهایی که تر می باشند مانند آبدارخانه و سرویس بهداشتی متریالی مانند پارکت و یا موکت توصیه نمی شود . موکت ها آب را به خود جذب کرده اما در طولانی مدت باعث آلودگی و نازیبایی خواهد شد و پارکت ها نیز در برخورد مداوم با آب آسیب خواهند دید . در فضای عمومی اداره نیز چه رفت و آمد زیاد باشد و چه معمولی ، می توان از سرامیک و پارکت ها و لمینت ها استفاده نمود که در برابر ضربه مقاوم بوده و به راحتی آسیب نمی بینند .

ترکیب رنگ مناسب برای دکوراسیون اداری لوکس

  • کرم ، قهوه ای

از محبوب ترین و قدیمی ترین ترکیب رنگ ها برای طراحی دکوراسیون اداری می توان به ترکیب رنگی کرم و قهوه ای اشاره نمود . این ترکیب ترکیبی کلاسیک و زیبا می باشد که حتی در سبک مدرن نیز طرفداران زیادی دارد . تفاوت این ترکیب رنگ در سبک کلاسیک و سبک مدرن در طراحی دکوراسیون اداری این است که در سبک کلاسیک رنگ های تیره غالب تر بوده در حالی که در سبک مدرن رنگ روشن اینچنین می باشد و بیشتر دیده می شود . به طور کلی از این ترکیب رنگ بیشتر در فضاهایی مانند دفتر وکالت و اتاق مدیران استفاده می شود .

  • طوسی ، سفید با یک رنگ شاد

از ترکیب رنگ های امروزی و بسیار محبوب در دکوراسیون فضاهای اداری ترکیب رنگ خنثای طوسی و سفید با رنگی شاد و قوی می باشد . برای مثال می توان گفت رنگ طوسی ، سفید و نارنجی می توانند ترکیبی پویا و زیبا را پدید بیاورند که باعث ایجاد هیجان و فعالیتی مفید در فضا می شود . ترکیب رنگ سفید و طوسی با قرمز و یا زرد نیز فضایی شیک را پدید می آورد . ترکیب سفید ، طوسی و آبی و یا سبز نیز فضایی لوکس با دکوراسیونی مدرن و آرامش بخش را برای کارمندان ایجاد می نماید و در میان افراد محبوبیت زیادی نیز دارد .

  • مشکی ، سفید

ترکیب دو رنگ مشکی و سفید در دکوراسیون داخلی هر گونه فضایی طرفداران زیادی دارد . دکوراسیون اداری نیز می تواند از این دو رنگ در کنار هم استفاده کند . اغلب از رنگ سفید به عنوان رنگ زمینه و اصلی و از رنگ مشکی برای میز و صندلی و یا اکسسوری ها استفاده می شود . این ترکیب رنگ می تواند حسی مینیمال و سادگی و در عین حال نظم و تعادل را به فضای اداری ببخشد .

دکوراسیون اداری مدرن و لوکس با بهترین شرکت معماری

کلام آخر

یکی از بهترین شرکت های معماری برای انجام دکوراسیون اداری شیک و لوکس در ایران شرکت معماری هیرادانا می باشد . اگر شما نیاز به داشتن یک دکوراسیون اداری مناسب و شیک بوده تا هم راندمان کاری و هم سود نهایی و رضایت مشتریان خود را بالا ببرید می توانید با مهندسین شرکت معماری هیرادانا از طریق شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ ارتباط برقرار کرده و از مشاوره و دیگر خدمات این شرکت بهره مند شوید .جهت مشاهده نمونه کارها به بخش پروژه ها در سایت www.hiradana.com  مراجعه کنید .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.