تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 12:02
کد خبر : 107193

رایزنی رهبران حماس و جهاد با «سیدحسن نصرالله» درباره فلسطین

رایزنی رهبران حماس و جهاد با «سیدحسن نصرالله» درباره فلسطین

دبیرکل حزب الله لبنان، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در یک نشست مشترک تحولات فلسطین را بررسی کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله و رهبران حماس و جهاد اسلامی در این دیدار در خصوص آخرین تحولات مربوط به عملیات طوفان الاقصی و اوضاع نوار غزه بحث و تبادل نظر کردند.

آنها همچنین اوضاع جبهه شمالی و درگیری‌های جاری در مرزهای لبنان با اراضی اشغالی را بررسی کردند.

در این دیدار در خصوص مواضع بین المللی و منطقه‌ای اتخاذ شده و اقداماتی که محور مقاومت باید در مرحله حساس کنونی اتخاذ کند رایزنی شد.

شرکت کنندگان در این نشست در خصوص راه‌های تحقق پیروزی واقعی مقاومت در نوار غزه و فلسطین و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این منطقه و کرانه باختری بحث و تبادل نظر کردند.

سید حسن نصرالله، زیاد نخاله و صالح العاروری بر ضرورت تداوم هماهنگی‌ها و پیگیری‌های مداوم و روزانه تحولات تاکید کردند.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین با ارسال پیامی خطاب به نهادهای رسانه‌ای این حزب، خواهان نام گذاری شهدایی که از تاریخ هفت اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون به شهادت رسیده اند به «شهدای راه قدس» شد.

دبیرکل حزب الله لبنان در این دیدار تاکید کرد که نام گذاری «شهدای راه قدس» در چارچوب واقعیت نبرد کنونی با دشمن صهیونیستی صورت می‌گیرد.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.