تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 7:12
کد خبر : 31198

رتبه بندی معلمان هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد

رتبه بندی معلمان هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد و پس از تصویب در زمان مقرر مطابق قانون اجرا خواهد شد.

به گزارش تیتر داغ؛ یوسف نوری در سفر به سنندج افزود: این هفته یادآور خاطره شهید مرتضی مطهری و چهار هزار معلم شهید است که امروز در استان مجاهدت‌های خاموش کردستان در جمع فرهنگیان عزیز حضور پیدا کردیم.

وی، هدف از این سفر را عرض خدا قوت و عرض ادب محضر فرهنگیان عزیز استان به واسطه زحمات فراوانی که در دوران آموزش مجازی و کرونا داشتند، عنوان کرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با از سر گیری آموزش حضوری در مدارس امروز موضوعات و مشکلات استان در حوزه آموزش و پرورش بررسی و نیازها و کمبودها تا جایی که برای وزارت آموزش و پرورش امکان داشته باشد با همکاری استاندار و مسئولین استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی چاره اندیشی خواهد شد و این کمبودها را پوشش خواهیم داد.

نوری در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان هم گفت: طرح رتبه بندی معلمان ده سال است که هنوز اجرایی نشده اما یک اتفاق خوب افتاد و مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای محترم نگهبان با هم هم‌صدا شدند و اراده کردند که رتبه بندی معلمان انجام شود، لذا در انتهای سال ۱۴۰۰ تصویب شد.

وی ادامه داد: آئین نامه پیشنهادی رتبه بندی معلمان نوشته شده و بررسی‌های اولیه آن در دستگاه‌های مربوطه انجام شده و از هفته آینده و روز دوشنبه در کمیسیون دولت مطرح و بلافاصله پس از تصویب، طبق قانون اجرا خواهد شد و از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برای همکاران فرهنگی عزیز رتبه بندی برقرار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.