تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 11:51
کد خبر : 113229

سخنگوی دولت روسیه:

رویای «زلنسکی»، محبوبیت مردمی «پوتین» است

رویای «زلنسکی»، محبوبیت مردمی «پوتین» است

سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به ادعای مالکیت رییس‌جمهور اوکراین نسبت به مناطقی از روسیه اعلام کرد که او به دنبال محبوبیت مردمی رییس‌جمهور روسیه است.

به گزارش تیتر داغ؛ «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که تنها رویای ولودیمیر زلنسکی، رییس‌جمهور اوکراین داشتن محبوبیت ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه است.

وی در واکنش به بیانیه روز دوشنبه زلنسکی درباره ادعاهای مالکیت «تاریخی» اوکراین درخصوص شش منطقه روسیه گفت: این بیانیه نه تنها احمقانه بود، بلکه تلاشی است برای انحراف توجه‌ها از مشکلاتی که اوکراین هم‌اکنون گرفتار آنهاست.

سخنگوی کاخ کرملین درادامه افزود: او در تلاش است تا حمایت گسترده مردمی را به دست بیاورد – او واقعاً می‌خواهد مانند رئیس جمهور پوتین باشد، تا تمام ملت از او حمایت کنند – اما اینطور نیست.» . در اوکراین هر روز افراد بیشتری به این نتیجه می‌رسند که دولت این کشور اشتباه کار می‌کند.

به گفته پسکوف « زلنسکی همچنین در تلاش است به جایی که نزدیک به دو سال پیش بود، زمانی که غرب تقریباً مقادیر نامحدودی پول و مهمات برای او ارسال می‌کرد، بازگردد، اما «این اتفاق هم نمی‌افتد».

سخنگوی کرملین همچنین گفت: زلنسکی به جای پرداختن به همه مشکلات انباشته شده، مصمم به ادامه «خونریزی کاملاً بیهوده» است و «گام های پوچ» مانند ادعای مالکیت بر خاک روسیه را برمی دارد.

زلنسکی روز دوشنبه مدعی شد که مناطق بریانسک، کورسک، بلگورود، ورونژ، روستوف و کراسنودار «به‌طور تاریخی توسط اوکراینی‌ها سکونت داشته‌اند». معاون وزیر دفاع او همچنین به رسانه‌های آلمانی گفت که درگیری‌ها طبق شرایط کیف پایان خواهد یافت و روسیه زرادخانه هسته‌ای خود را تسلیم خواهد کرد.

منبع: راشاتودی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.