تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 7:55
کد خبر : 31591

سخت‌گیری بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج باعث ناامیدی جوانان شده است

سخت‌گیری بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج باعث ناامیدی جوانان شده است

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: سخت‌گیری شعب مختلف بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و سایر وام‌های خرد، یأس و ناامیدی مردم و جوانان را در پی داشته است.

به گزارش تیتر داغ؛ حسین حق‌وردی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: باید از اقدامات انقلابی دولت در خصوص جراحی اقتصادی و مبارزه با واسطه‌ها، دلالان و مافیای متعدد در کشور تقدیر کنیم. البته باید با نظارت دقیق و مؤثر، از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری و قبل از هر اقدامی، اقناع‌سازی رسانه‌ای انجام شود.

وی بیان کرد: باید به اعتراضات به حق مردم در مورد دهک‌بندی‌ها و تخصیص یارانه‌ها توجه جدی شود و حذف برخی خانواده‌ها از دریافت یارانه قابل قبول نیست.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سخت‌گیری شعب مختلف بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و سایر وام‌های خرد، یأس و نا امیدی مردم و جوانان را در پی داشته است.

حق‌وردی تأکید کرد: این در حالی است که مسئولان به صورت مداوم از عدم سخت‌گیری بانک‌ها به ویژه در بحث ضمانت‌های بانکی صحبت می‌کنند و این موجب ایجاد دوگانگی در کشور می‌شود، یا مسئولان از شرایط شعب خبر ندارند و تصمیماتی می‌گیرند که در میدان عمل قابلیت اجرایی ندارد، یا شعبات به تصمیمات اتخاذ شده توجهی نمی‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.