تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 3:12
کد خبر : 9418

سردار کریمی: انقلاب اسلامی نفس اسرائیل را گرفته است

سردار کریمی: انقلاب اسلامی نفس اسرائیل را گرفته است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با شکل گیری انقلاب اسلامی نفس اسرائیل به شماره افتاده و این انقلاب مانند زلزله‌ای بدن صهیونیسم را به لرزه انداخته است

به گزارش تیتر داغ  ؛تشریح وظیفه کشورهای مسلمان در برابر سیاست استکبار و صهیونیسم پرداخت و با بیان اینکه آنها بدنبال کمرنگ کردن مسئله‌ فلسطین در ذهن جوامع مسلمان و به سمت فراموشی راندن آن هستند، اظهار کرد: امروز اکثر رژیم‌های مخالف جریان مقاومت، بویژه عربستان سعودی توسط استکبار بوجود آمدند و آمریکا، انگلیس و اسرائیل نقش اساسی در بوجود آوردن این رژیم‌ها داشتند و این رژیم‌ها در طول تاریخ به نفع جبهه اسرائیل تلاش می‌کنند.

وی، تضعیف جبهه مقاومت، خارج کردن جبهه مقاومت و امت اسلامی از مبارزه مسلحانه و جدی علیه اسرائیل، پیگیری برای اجرای طرح هایی که در عناوین مختلف توسط آمریکا و اسرائیل و برای عادی سازی روابط و کاستن حساسیت های مبارزاتی انجام می شود را از اهداف اسرائیل و آمریکا بیان کرد.

سردار کریمی تصریح کرد: اگر مخالفان جبهه مقاومت به دنبال جبران گذشته بوده و بخواهند از این رسوایی نجات پیدا کنند هیچ راهی جز دنبال کردن مشی جمهوری اسلامی ایران ندارند.

وی با تاکید بر اینکه با شکل گیری انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌های اسرائیل بر باد رفت، افزود: به فرموده رهبر ‌معظم ‌انقلاب رژیم جعلی اسرائیل به دنبال عملی کردن توطئه ها و نقشه‌های شوم خود مبنی بر تصرف سرزمین‌ها بود که نه تنها به اهداف خود نرسید بلکه حتی در مرزهای کوچک خود در محاصره است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: اگر دولت‌های اسلامی همراهی کنند و تمامی ملل آزادیخواه جهان در مبارزه با اسرائیل اهتمام جدی داشته باشند این رژیم منحوس از بین می رود و به قول امام راحل اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.

وی تاکید کرد: واقعیت امر این است که نه تنها مبارزه با اسرائیل کمرنگ نشده بلکه با اتحاد کشورهای اسلامی روز به روز خشم و انزجار مردم علیه رژیم کودک کش اسرائیل بیشتر می شود و برای نابودی این رژیم جعلی که به فرموده رهبر معظم انقلاب تا ۲۰ سال آینده نام و نشانی از آن برجای نخواهد ماند، اتحاد بین مسلمانان جهان ضروری است.

وی افزود: جبهه مقاومت شامل حماس و حزب الله نشان دادند که مقاومت اسرائیل که یک روز همه اعراب را شکست می داد و برای عملی کردن توطئه‌های پیشین خود هیچ مانعی را در مقابل خود نمی دید، امروز از ۳۳ روز به ۲۲ روز و از هشت روز به یک روز افول کرده است که نشان از ذلت و خواری این رژیم جعلی دارد و پوشالی بودن صهیونیست ها را نشان می‌دهد.

سردار کریمی در پاسخ به این پرسش که چرا شعار “دفاع از حقوق کودک و زن” سازمان به اصطلاح ملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری شامل کودکان و زنان مظلوم یمن و فلسطین نمی‌شود، گفت: امروز جریانات به اصطلاح مدافع حقوق بشر یک تعریف خاص برای خودشان دارند و امروز رهبری هم در پیام خود به این موضوع به خوبی اشاره کردند.

وی گفت: شعار نهادهای به اصطلاح حقوق بشری اینست که جنایت کنید اما از حقوق بشر سخن بگوئید، آنها با این شعار در عرصه‌های بین‌المللی سیاه‌نمایی می کنند و این جنایت آنها در برابر کسانی صورت می‌گیرد که ما توقع داریم از آنان حمایت شود.

وی با تاکید بر اینکه در مرام صهیونیست‌ها همه نژادها پست هستند و نژاد برتر نژاد صهیونیست‌هاست، افزود: صهیونیست‌ها در پروتکل‌های خود مرام‌شان را لو دادند و اعتراف می کنند که خدا همه مخلوقات خود را برای خدمت به صهیونیسم خلق کرده است. یک چنین دیدگاهی در تفکر صهیونیست‌ها حاکم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: صهیونیست ها برای اینکه تصویر خوبی از خود در عرصه‌های بین‌المللی برجای بگذارند شعارهای زیبا سرمی دهند، اما در عمل هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند و نهادهای به اصطلاح حقوق بشر هم سکوت پیشه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: جنایت‌هایی که علیه کودکان یمن و فلسطین صورت می گیرد اقداماتی است که با حمایت این جوامع صورت می گیرد و قطعا علیه این جنایات موضع نخواهند گرفت. این شعارهای رنگین و انحرافی برای پوشاندن جنایات آنهاست.

منبع ,ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.