تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 10:40
کد خبر : 111902

جلیل دارا:

شکست دشمن در مشارکت حداکثری در انتخابات است

شکست دشمن در مشارکت حداکثری در انتخابات است

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور گفت: شکست دشمن در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و امسال نیز همانند گذشته مردم با مشارکت حداکثری خود سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد.

به گزارش تیتر داغ؛ نشست مجازی توسعه مشارکت انتخابات حضور استانداران و با به ریاست جلیل دارا رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در سالن آمفی تئاتر وزارت کشور برگزار شد.

جلیل دارا رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در این نشست که معاونان آموزشی و پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی کشور و تمامی استانداران در آن حضور داشتند ضمن تبریک به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین گرامیداشت روز جهانی مقاومت، از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید قدس یاد کرد و گفت: اسرائیل نسبت به همه زمان‌های دیگر متزلزل‌تر شده و پیروزی مقاومت و آزاد سازی قدس نمایان‌تر گشته است.

وی اضافه کرد: ما همه این پیروزی‌ها را دستاورد مجاهدت مجاهدانی همچون شهید سلیمانی شهید راه قدس می‌دانیم.

دارا بیان کرد: شهید سلیمانی دفاع از کیان اسلامی را فراتر از میهن ایران اسلامی قلمداد می‌کردند و به معنای واقعی باید یک الگوی تمام عیار اسلامی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: شکست دشمن در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که به حول و قوه الهی امسال نیز به همانند سال‌های گذشته مردم با مشارکت حداکثری خود سیلی محکمی به دشمنان این مرز و بوم خواهند زد.

دارا در پایان این نشست عنوان کرد: استانداران سراسر کشور باید با جدیت تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور درگیر کنند و به صورت جهادی وارد عمل شوند که در این میان سازمان صدا و سیما و رسانه ملی نقش پررنگی دارد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.