تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 2:01
کد خبر : 113555

فروشگاه آچار فرانسه مرکز تخصصی تعمیر جک پالت در تهران

فروشگاه آچار فرانسه مرکز تخصصی تعمیر جک پالت در تهران

از تجهیزات پر کاربردی که به منظور جا به جایی و حمل محموله ها در بسیاری از صنایع به کار می روند می توان به جک پالت اشاره کرد. جک پالت ها دارای انواع گوناگونی هستند که هر یک برای منظوری کاربرد دارند. با این که جک پالت ها بسیار مقاوم هستند اما در طولانی

از تجهیزات پر کاربردی که به منظور جا به جایی و حمل محموله ها در بسیاری از صنایع به کار می روند می توان به جک پالت اشاره کرد. جک پالت ها دارای انواع گوناگونی هستند که هر یک برای منظوری کاربرد دارند. با این که جک پالت ها بسیار مقاوم هستند اما در طولانی مدت و با استفاده نادرست و حمل بار های بیش از ظرفیت، می توانند دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

یکی از مزایای استفاده از جک پالت تعمیر پذیری آن است. در صورتی که جک پالت شما دچار خرابی شده باشد، حتماً لازم نیست که آن را با یک جک پالت نو جایگزین کنید و می توانید آن را برای تعمیر به یک متخصص تعمیر جک پالت بسپارید. تا با هزینه ای مقرون به صرفه آن را مانند روز اول تعمیر و قابل استفاده کند. البته اگر خودتان در کار های فنی سر رشته دارید احتمالاً بتوانید تا حدودی از پس تعمیرات و یا تعویض قطعات آن برآیید. اما اگر مانند بسیاری از افراد علاقه یا وقت کافی برای تعمیر جک پالت خود ندارید ما در ادامه فروشگاه آچار فرانسه مرکز تخصصی تعمیر جک پالت در تهران را به شما معرفی می کنیم.

فروشگاه آچار فرانسه

فروشگاه آچار فرانسه با سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید، واردات، خرید و فروش و تعمیرات تجهیزات انبارداری از جمله جک پالت، از معتبر ترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر جک پالت در کشور است. این فروشگاه با کمک کادری مجرب، با سابقه و متخصص از تکنسین های تعمیر جک پالت این خدمات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

همراه با ۶ ماه گارانتی تعمیر

فروشگاه آچار فرانسه به منظور تضمین کیفیت کار خود پس از تعمیر جک پالت آن را به مدت ۶ ماه گارانتی می کند تا مصرف کننده بدون کوچکترین نگرانی بتواند پس از تعمیر جک پالت، از آن مانند روز اول استفاده نماید.

تجربه و مهارت تعمیرکاران

تجربه و مهارت تعمیرکاران از عوامل مهمی است که می تواند تا حد زیادی در کیفیت تعمیر جک پالت تاثیر گذار باشد. تعمیرکاران باید با انواع جک پالت، مدل های مختلف آن و قسمت های مختلف جک پالت به خوبی آشنا باشند تا بتوانند مشکلات جک پالت را تشخیص داده و آن را به خوبی تعمیر کنند. از این رو شما می توانید به راحتی به فروشگاه آچار فرانسه اعتماد کنید زیرا تعمیرکاران این مجموعه بیش از ۲۰ سال در این زمینه تجربه داشته و به خوبی با زیر و بم این کار آشنایی دارند.

فروشگاه آچار فرانسه مرکز تخصصی تعمیر جک پالت در تهران

استفاده از ابزار های پیشرفته

داشتن ابزار های مناسب و پیشرفته در تعمیر جک پالت می تواند سرعت و کیفیت کار را افزایش دهد. کارگاه تعمیرات فروشگاه آچار فرانسه در طول سال ها فعالیت خود کامل ترین مجموعه ابزار را برای این کار جمع آوری کرده و از دستگاه تراش گرفته تا پرس و جوش همه را برای انجام یک تعمیر اصولی و تخصصی در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده است.

خدمات تعمیر جک پالت در فروشگاه آچار فرانسه شامل موارد زیر است:

  • هواگیری جک پالت
  • تعویض روغن جک پالت
  • تعویض سوپاپ جک پالت
  • تعویض چرخ های جک پالت
  • تعمیر پمپ هیدرولیک جک پالت
  • تعمیر یا تعویض شفت جک پالت
  • تعمیر یا تعویض دسته جک پالت
  • تعویض پکینگ پمپ هیدرولیک جک پالت
  • رنگ آمیزی، صافکاری و تعمیر شاسی جک پالت
  • صافکاری، جوشکاری و تعویض شاخک های جک پالت
  • برطرف کردن هرگونه خرابی و نقصی در جک پالت بنا به درخواست مشتری

هزینه تعمیر جک پالت

هزینه تعمیر جک پالت با توجه به نوع جک پالت، میزان خرابی و قطعات مورد نیاز برای تعمیر آن مشخص می گردد. بنابراین یک هزینه ثابت ندارد، اما شما می توانید برای اطلاع از حدود قیمت تعمیر جک پالت خود با کارشناسان ما تماس گرفته و میزان خرابی جک پالت را شرح دهید. در ضمن فروشگاه آچار فرانسه برای مشتریان دائمی خود تخفیف ویژه ای برای این خدمات در نظر گرفته می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه آچار فرانسه مراجعه نمائید.

www.a4faran3e.com

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.