تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 8:37
کد خبر : 36286

قیمت هتل و هتل آپارتمان در مشهد و تبریز

قیمت هتل و هتل آپارتمان در مشهد و تبریز

یکی از هتل های تک ستاره مشهد مقدس در هتل آپارتمان تعطیلات واقع در خیابان اندرزگو. این هتل در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۱ بازسازی شده است تا امکانات بهتر و به روزتری را ارائه دهد. این هتل دارای ۳۲ واحد اقامتی با ظرفیت ۱۰۰ نفر می باشد. هتل آپارتمان شش طبقه

یکی از هتل های تک ستاره مشهد مقدس در هتل آپارتمان تعطیلات واقع در خیابان اندرزگو. این هتل در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۱ بازسازی شده است تا امکانات بهتر و به روزتری را ارائه دهد. این هتل دارای ۳۲ واحد اقامتی با ظرفیت ۱۰۰ نفر می باشد. هتل آپارتمان شش طبقه تعطیلات  مشهد شامل آپارتمان های دو خوابه می باشد که برخی از آن ها در دسته بندی VIP و ویژه مهمانان ویژه می باشد. همه اتاق ها دارای دکوراسیون و مبلمان ساده اما مرتب هستند. برخی از آپارتمان ها دارای آشپزخانه هستند تا مهمانان بتوانند مطابق میل خود آشپزی کنند. از مهم ترین مزایای این هتل آپارتمان مشهد می توان به فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا و قیمت های مناسب اشاره کرد. همچنین فاصله تا حرم مطهر، هتل نزدیک به فرودگاه بین المللی و ایستگاه قطار. این هتل همچنین دارای یک چایخانه سنتی و یک کافی شاپ است که در آن می توانید طیف گسترده ای از نوشیدنی ها را میل کنید. هتل آپارتمان تعطیلات یکی از هتل های تک ستاره مشهد مقدس می باشد. این هتل آپارتمان مشهد برای ارائه خدمات بهتر در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است.این هتل ۳۲ واحد اقامتی با ظرفیت دو تا چهار نفر را در اختیار میهمانان قرار می دهد. برخی از اتاق ها دارای امکانات پخت و پز هستند و می توانید غذاهای دلخواه را بپزید. کافی شاپ نوشیدنی های لذیذ را در کافی شاپ به مهمانان ارائه می دهد. برای سفری غنی و متنوع می توانید از جاذبه های دیدنی و زیبای شهر مشهد لذت ببرید. مهم ترین مزیت هتل آپارتمان تعطیلات مشهد فاصله بسیار کم این هتل آپارتمان مشهد با حرم مطهر می باشد.

این هتل یکی از هتل های تبریز سه ستاره است که در سال ۱۳۵۸ افتتاح شده است.این هتل برای ارائه خدمات بهتر به مهمانان در سال ۱۳۸۲ بازسازی شده است.این هتل پنج طبقه دارای ۱۰۴ واحد اقامتی در ظرفیت های مختلف می باشد. از جمله امکانات هتل می توان به لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، پارکینگ و سیستم هشدار اشاره کرد. در اوقات فراغت خود می توانید به چایخانه سنتی هتل رفته و از نوشیدنی ها لذت ببرید. در طول اقامت خود در این شهر زیبا می توانید از جاذبه های گردشگری تبریز لذت ببرید.

یکی از هتل های تبریز سه ستاره، هتل آپارتمان استقلال است. این هتل پذیرایی در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد.این هتل ۱۱ طبقه دارای ۴۲ واحد اقامتی در ظرفیت های مختلف می باشد. مهمانان می توانند از انواع غذاهای سنتی در رستوران هتل لذت ببرند. می توانید از مکان ها برای سازماندهی جلسات خود استفاده کنید. از جمله امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، پارکینگ، صندوق امانات، نمازخانه و آسانسور اشاره کرد. در اوقات فراغت می توانید به کافی شاپ هتل رفته و از نوشیدنی ها و دسرهای متنوع لذت ببرید.

هتل آرش قشم یکی از جدیدترین هتل های شهر می باشد که در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است و در شش طبقه با چهارده اتاق ساخته شده است. از آنجایی که این هتل قشم به تازگی ساخته شده است، تمامی اتاق ها به سبک مدرن مبله شده اند. همه اتاق ها دنج و جادار هستند. وقتی در هتل هستید گزینه های مختلفی دارید، می توانید در زمین تنیس تنیس بازی کنید یا می توانید به باشگاه بروید. رستورانی در هتل وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و محلی در آن سرو می شود. می توانید از خوردن انواع آب میوه ها و نوشیدنی های گیاهی در کافی شاپ هتل لذت ببرید. خیلی خوب است که به برخی از دیدنی های قشم مانند قلعه پرتغالی ها و بازار قدیمی قشم دسترسی آسانی دارید. اقامتی راحت را در این هتل قشم تجربه خواهید کرد.

هتل آپارتمان آنا در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و در چهار طبقه با بیست و چهار اتاق ساخته شده است. همه اتاق ها به خوبی مبله و بسیار تمیز هستند. همه اتاق ها دنج و جادار هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. در هتل آنا رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و محلی در آن سرو می شود. می توانید از خوردن انواع آب میوه ها و نوشیدنی های گیاهی در کافی شاپ هتل لذت ببرید. خیلی خوب است که به برخی از مکان های دیدنی شهر مانند قلعه پرتغالی ها و بازار قدیمی قشم دسترسی آسانی دارید. اقامتی راحت را در هتل زیبای آنا قشم تجربه خواهید کرد.

هتل آپارتمان پلاس قشم با تمامی امکانات در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. در چهار طبقه با پانزده اتاق ساخته شده است. همه اتاق ها به خوبی مبله و بسیار تمیز هستند. همه اتاق ها دنج و جادار هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. موقعیت مکانی این هتل قشم بسیار عالی است زیرا به همه جاهای دیدنی جزیره مانند قلعه پرتغالی ها، بازار قدیمی قشم و ساحل زیبا نزدیک است. اقامتی راحت را در این هتل تجربه خواهید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.