تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 7:07
کد خبر : 16736

لیستی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد

لیستی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد

هتل سهند مشهد: هتل سهند مشهد هتلی سه ستاره با کیفیت است که در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد ، ایران واقع شده است. هتل سهند که در سال ۲۰۱۲ در خیابان امام رضا تاسیس شده است ، در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از حرم مطهر واقع شده است. این هتل ۸

هتل سهند مشهد: هتل سهند مشهد هتلی سه ستاره با کیفیت است که در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد ، ایران واقع شده است. هتل سهند که در سال ۲۰۱۲ در خیابان امام رضا تاسیس شده است ، در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از حرم مطهر واقع شده است. این هتل ۸ طبقه دارای ۶۰ اتاق است که امکانات گسترده ای را به مهمانان ارائه می دهد. هتل سهند مشهد دارای یک رستوران مجلل و کافی شاپ و همچنین یک چایخانه پشت بام سنتی است. هتل یک زمین بازی کوچک نیز برای کودکانی در نظر گرفته شده است که می خواهند هنگام اقامت در کنار پدر و مادر در هتل اوقات خوشی را سپری کنند. اتاق های هتل سهند از امکانات زیر برخوردار هستند: صبحانه ، تلویزیون ، IPTV ، یخچال ، تلفن ، آباژور (در بعضی از اتاق ها موجود است) ، میز تحریر ، کمد (در بعضی اتاق ها موجود است) ، رخت آویز لباس ، سیستم تهویه ، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، Wi-Fi ، حمام و قفل برقی درب .

در ادامه تعدادی دیگر از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد مقدس را معرفی میکنیم.

هتل قصر بین المللی مشهد :

هتل  قصر مشهد با فاصله کمتر از ۸۰۰ متر از حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس در بهترین خیابان شهرواقع شده است. ویژگی های این هتل علاوه بر اینکه از همه امکانات رفاهی (رستوران ، مرکز خرید و …) برخوردار است , نزدیک به مراکز خرید اصلی شهرقرار گرفته است. هتل قصر (هتل بین المللی قصر) دارای ۲۱۹ اتاق مجهز به تعدادی سوئیت ، آپارتمان و کانکت است و همه مطابق آخرین استانداردهای بین المللی و به زیباترین شکل مجهز بوده و تکمیل شده اند. هتل بین المللی قصر مشهد همچنین مجهز به آژانس مسافرتی و گشت و گذار در شهر و حومه شهر ، کافه ، پزشک مقیم ، تاکسی سرویس ،  پذیرش شبانه روزی ، پارکینگ داخلی ، شبانه روزی ، صندوق های اعتباری اختصاصی ، پیشرفته ترین صوتی ، تصویری ، ماهواره ای ، سیستم IPTV و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی و در خدمت مهمانان به صورت ۲۴ ساعته است.

هتل هما مشهد

هتل مجلل ۵ ستاره هما در مشهد (هایت سابق) در سال ۱۹۷۳ تاسیس شد و برای بهبود کیفیت خدمات و به روزرسانی امکانات در سال ۲۰۱۷ بازسازی شد. برخی از امکانات هتل شامل سالن مجالس مجلل و اتاق های کنفرانس با امکانات عالی است. سیستم های صوتی و تصویری به روز ، استخر ، اتاق بازی ، جکوزی ، سونا ، خدمات ترانسفر به حرم مطهر امام رضا (ع) ، سالن بدن سازی ، زمین تنیس و رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی. هتل هما احمدآباد مشهد دسترسی راحت به مراکز خرید و جاذبه های مهم گردشگری مانند بازار رضا ، حرم مطهر امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد را فراهم می کند.

رزرو هتل مشهد در هتل هما احساس اقامتی دلنشین در طول سفر به مشهد مقدس را برای شما فراهم میکند.

 

هتل سارینا مشهد

هتل چهار ستاره سارینا در مشهد در آوریل سال ۲۰۱۹ افتتاح شد. این هتل هشت طبقه و ۲۱۰ اتاق در خیابان جهاد دسترسی آسانی به حرم مطهر رضوی ، بازار امام رضا (ع) ، بنای تاریخی معروف به گنبد سبز و بیمارستان سینا. هتل سارینا مفتخر است با کادری مجرب و آموزش دیده میزبان شما باشد.

این هتل یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های چهار ستاره مشهد مقدس می باشد که کیفیت و خدمات مناسبی به مهمانان ارائه میدهد.

هتل ایران مشهد

هتل ایران  هتل چهار ستاره در خیابان اندرزگو مشهد می باشد که با بیش از ۴۰ سال سابقه یکی از مشهورترین هتل های مشهد است. این هتل در سال ۲۰۱۶ به طور کامل بازسازی شد و هم اکنون دارای ۱۶۴ واحد اقامتی از جمله اتاق های یک نفره تا چهار تخته و آپارتمان است.

این هتل ۴ * دارای امکانات مختلفی نظیر خشکشویی ، وای فای رایگان ، سرویس ۲۴ ساعته اتاق و غیره است … و در کنار همه این خدمات ، پرسنل باتجربه و حر فه ای هتل در تلاش هستند تا سفر شما را هرچه بیشتر به یاد ماندنی کنند.

رستوران این هتل با ظرفیت ۵۰۰ نفر در فضای شیک و راحتی پذیرای انواع مختلفی از غذاهای محلی و بین المللی است. رزرو تور مشهد هتل ایران با قیمت مناسب در سایت سفرهای گالیور ارائه میشود.

هتل در ضلع غربی حرم مطهر امام رضا (ع) و بسیار نزدیک به مراکز خرید و بازار اصلی واقع شده است. هنگامی که پس از یک روز طولانی به هتل بازگشتید ، می توانید در مجموعه آبی هتل از استخر شنا ، سونا و جکوزی لذت ببرید.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.