تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 9:48
کد خبر : 18992

ماجرای جعل نامه در شورای عالی استان‌ها از زبان محسن هاشمی/ آیا تهران تعطیل می شود؟

ماجرای جعل نامه در شورای عالی استان‌ها از زبان محسن هاشمی/ آیا تهران تعطیل می شود؟

رئیس شورای شهر تهران گفت: شرایط کنونی واقعا بحرانی است، تعطیلی طرح ترافیک یا عدم تعطیلی آن و تعطیلی شهر تهران و… به شورای شهر بستگی ندارد.

به گزارش تیتر داغ؛  محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز جلسه با حضور شهردار تهران اغاز شد و گزارشی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: اولین دستور ما توانمندسازی زنان بی سرپرست بود که یک فوریت آن تصویب شد، ۶٠ گزارش حسابرسی را در طول این سال‌ها در شورای شهر آماده کردیم که تعدادی از آنها در دستور گذاشته شده است.

هاشمی بیان کرد: شرایط کنونی ما واقعا بحرانی است، تعطیلی طرح ترافیک یا عدم تعطیلی آن، تعطیلی تهران و… به شورای شهر بستگی ندارد، ولی ما مسائل را رسیدگی می‌کنیم.

وی بیان کرد: اخیراً گزارشی از اتحادیه بین المللی حمل و نقل عمومی داشتیم مبنی بر اینکه اگر مسافران مدتی کم‌تر از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه در وسایل حمل و نقل عمومی باشند، خطر کم‌تری آن‌ها تهدید می‌کند، اما اگر طولانی مدت در واگن‌ها باشند و آلودگی نیز وجود داشته باشد، خطر وجود دارد.

هاشمی گفت: درباره تهویه‌های وسایل حمل و نقل عمومی عملیاتی انجام شد تا هوا از بیرون گرفته شود و این اتفاق در فن‌های مترو رخ داده است. می‌دانید که در ایام نوروز تعداد مسافران به کمتر از ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد و هنوز تعداد مسافران افزایش نیافته است.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: تعداد مسافران در حالت عادی به بیش از یک میلیون نفر رسیده بود و پیش بینی می‌کنیم که تعداد مسافران طی یک هفته آینده افزایش یابد و در این یک هفته نیز برای آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

هاشمی با اشاره به ارسال نامه جعلی از دفتر علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها به وی گفت: در ابتدا نامه‌ای از طریق سامانه دولت بدون شماره و امضا درباره مصوبه شورای عالی استان‌ها درباره باغات آمد. سپس بنده این نامه را پیگیری کردم و اواخر اسفند ماه نامه‌ای از شورای عالی استان‌ها به آقای قالیباف همراه با شماره نزد بنده آمد و پس از ارسال این نامه و مشخص شدن تناقضات این نامه، جلسات اضطراری گذاشتیم، اما همان شب آقای احمدی مصاحبه‌ای با صدا و سیما انجام داد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: آقای احمدی در این مصاحبه اعلام کرد که موضوع نامه ابلاغ شده و در صورت عدم عمل به آن برخورد قضائی خواهد شد به همین منظور بنده این موضوع را در جلسه هیئت رئیسه یکشنبه گذاشتم و در جلسه هیئت رئیسه اخباری از دفتر آقای احمدی به بنده رسید مبنی بر اینکه جعلیاتی در دفتر ایشان رخ داده است. بنده همان زمان با آقای احمدی و مجلس صحبت کردم و ایشان گفتند که موضوع ذکر شده هنوز مسیر قانونی را طی نکرده است و هنوز قابل اجرا نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا احمدی جعلی بودن نامه را پذیرفت یا خیر، پاسخ داد: بله. البته بنده متوجه نشدم که این نامه جعلی بود یا اشتباهی رخ داده بود. تصور می‌کنم که اشتباهی رخ داده باشد؛ اما نامه‌های دیگری به غیر از این مصوبه وجود دارد که آن‌ها می‌تواند جعلی باشد. به هر حال ما در شرایطی قرار گرفتیم که قرار است همان مصوبات قبلی را اجرا کنیم تا اخبار جدید به ما داده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.