تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 11:31
کد خبر : 112983

همکاری مجدد شکل می‌گیرد؛

مایکل فاسبندر و کیت بلانشت در «کیف سیاه» استیون سودربرگ

مایکل فاسبندر و کیت بلانشت در «کیف سیاه» استیون سودربرگ

به گزارش تیتر داغ؛ کیت بلانشت و مایکل فاسبندر برای بازی در «کیف سیاه» که یک فیلم مهیج جاسوسی از استیون سودربرگ است، انتخاب شده‌اند. سودربرگ کارگردانی این پروژه را بر مبنای فیلمنامه‌ای از دیوید کئوپ انجام می‌دهد. این جدیدترین همکاری بین این ۲ کارگردان و نویسنده پس از فیلم مهیج «حضور» است که در جشنواره فیلم

به گزارش تیتر داغ؛ کیت بلانشت و مایکل فاسبندر برای بازی در «کیف سیاه» که یک فیلم مهیج جاسوسی از استیون سودربرگ است، انتخاب شده‌اند.

سودربرگ کارگردانی این پروژه را بر مبنای فیلمنامه‌ای از دیوید کئوپ انجام می‌دهد. این جدیدترین همکاری بین این ۲ کارگردان و نویسنده پس از فیلم مهیج «حضور» است که در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۴ نمایش داده می‌شود.

مانند بسیاری از پروژه‌های سودربرگ، این پروژه نیز با چراغ خاموش حرکت می‌کند و تنها اطلاعی که درباره آن وجود دارد این است که فیلمبرداری آن در بریتانیا انجام می‌شود.

این پروژه این هفته به استودیوها و کمپانی‌های استریم معرفی شد تا تامین مالی و توزیع آن تعیین شود. در حالی که برنامه فیلمبرداری آن برای ماه مه (اردیبهشت) در لندن در نظر گرفته شده، اما هنوز هیچ قراردادی منعقد نشده است.

به نظر می‌رسد سودربرگ می‌خواهد با افرادی کار کند که قبلا با او کار کرده‌اند. بلانشت سال ۲۰۰۶ در فیلم نوآر «آلمانی خوب» و «همچنین اوشن هشت» که سودربرگ تهیه‌کننده‌اش بود و بخشی از مجموعه فیلم‌های «اوشن ۱۱» محسوب می‌شود بازی کرده است. فاسبندر هم سال ۲۰۱۱ در فیلم اکشن «بی استفاده» سودربرگ حضور داشت. کوپ و سودربرگ قبلاً «کیمی» را با هم ساخته بودند.

فاسبندر آخرین بار با فیلم «قاتل» دیوید فینچر دیده شد.

«کیف سیاه» جدیدترین پروژه ویژه پرمخاطبی است که در ۲ هفته اخیر وارد هالیوود شده است. رایان کوگلر با یک فیلم هیجان‌انگیز با بازی مایکل بی جردن و دنی بویل و الکس گارلند با دنباله‌ای بر زامبی کلاسیک خود یعنی «۲۸ روز بعد» دیگر پروژه‌های مورد توجه این روزهای هالیوود هستند که استودیوها را پای میز مذاکره می‌کشانند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.