تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 7:39
کد خبر : 19401

مسئولان قوانین جمع آوری نخاله را رعایت نمی کنند/ بیشترین زباله غیرمجاز در شهر ری رها می شود

مسئولان قوانین جمع آوری نخاله را رعایت نمی کنند/ بیشترین زباله غیرمجاز در شهر ری رها می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران درباره نحوه جمع آوری نخاله‌ها و مسئولیت انجام این کار توضیحاتی داد.

به گزارش تیتر داغ؛ عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ، اظهار کرد: طبق قانون شهرداری‌ها مکلف اند برای جمع آوری نخاله، فاضلاب و غیره مکانی را مشخص کنند و آن را به استحضار مردم و تشکل‌هایی که مسئول این کار است برسانند و کمک کنند تا زباله ها، نخاله، ضایعات ساختمانی و فاضلاب به آن مکان منتقل شود و هر شهرداری موظف است که این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: شهری مثل تهران به دلیل کالبد شهری و گستردگی قطعا شرایطی متفاوت دارد. اخیرا طرحی را مصوب کردیم و به تایید کارگروه تخصصی رسید که این مکان‌ها قطعی شده اند و امیدواریم که در پسماند خانگی و صنعتی شرایط بهتری داشته باشیم؛ اما در بحث نخاله دو بحث وجود دارد، شهرداری‌ها اکثرا مکانی را برای این کار مشخص کرده اند، اما خیلی‌ها این موضوع را رعایت نمی‌کنند که باید با پلیس راه و راهور  در این امر مشورت کنند.

چراغعلی گفت: ما دائما در حال رصد و پیگیری این موضوع هستیم، متاسفانه خیلی از عوامل مسئول رعایت نمی‌کنند یعنی تخریب‌ها و نخاله‌ها را در حاشیه جاده ها، معابر، دسترسی‌ها و در مقابل چشم مردم تخلیه می‌کنند. هر خودرو که در اطراف جاده تخلیه می‌شود باید ۶ برابر تعرفه هزینه شود که نخاله‌ها منتقل شود.

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار تهران افزود: در بازدید‌هایی که بنده داشتم در شهر ری بیشتر از سایر شهرستان‌ها نخاله و ضایعات در مکان‌های غیرمجاز رها می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.