تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 11:23
کد خبر : 10704

مشاهده اطلاعات ایمنی ساختمان‌ها با یک کلیک بر روی نقشه

مشاهده اطلاعات ایمنی ساختمان‌ها با یک کلیک بر روی نقشه

آروین گفت: به زودی شهروندان می‌توانند با یک کلیک اطلاعات ایمنی ساختمان‌های عمومی را از روی نقشه ببینند.

به گزارش تیتر داغ؛ بهاره آروین عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم شورای شهر تهران برای انتشار اسامی ساختمان‌های عمومی به همراه درجه بندی سطح ایمنی آن‌ها بر روی سامانه شفافیت گفت: هدف ما از اشتراک گذاری این اطلاعات با مردم این است که شاید بتوانیم از این طریق نظارت همگانی و فشار افکار عمومی بر دستگاه‌های مسئول را بیشتر کنیم.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: از این طریق مالکان ساختمان‌های عمومی مجبور می‌شوند که برای ایمنی بیشتر ساختمان‌ها گام‌های موثری بردارند.

او با تاکید بر اینکه بخش زیادی از ساختمان‌ها در تهران ناایمن هستند، گفت: ما باید درجات ایمنی را بر اساس واقعیتی که در کشور داریم، سطح بندی کنیم و آن‌ها را که به شکل پرخطری ناایمن هستند شناسایی و معرفی کنیم تا مردم بدانند ساختمان‌هایی که وارد آن می‌شوند چه درجه‌ای از ایمنی را دارند.

آروین خاطر نشان کرد: این برنامه فقط شامل بیمارستان‌ها نیست و همه ساختمان‌های عمومی نظیر ادارات دولتی، بانک‌ها و مدارس را که محل رفت و آمد مردم است را در بر می‌گیرد.

او ادامه داد: در این برنامه اطلاعات ساختمان‌ها به صورت فراگیر بر روی سایت و نقشه منتشر می‌شود تا هر شهروند، در هر نقطه‌ای که می‌خواهد وارد ساختمانی شود، با یک کلیک روی نقشه مشخصات ایمنی آن ساختمان را مشاهده کند.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.