تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 10:29
کد خبر : 114303

معایب خرید تور کرابی از دید افرادی که به این جزیره سفر کرده اند!

معایب خرید تور کرابی از دید افرادی که به این جزیره سفر کرده اند!

استان‌هایی که در کشور تایلند وجود دارند دارای طبیعت دست نخورده و بکری هستند. به طور کلی طبیعت بکر از مهم‌ترین عوامل گردشگری در این کشور به حساب می‌آید. سفر به شهر زیبا و تماشای طبیعت بکر و زیبای این شهر و حضور در سواحل شنی و تمیز کرابی، بهترین انتخاب برای گردشگری به حساب

استان‌هایی که در کشور تایلند وجود دارند دارای طبیعت دست نخورده و بکری هستند. به طور کلی طبیعت بکر از مهم‌ترین عوامل گردشگری در این کشور به حساب می‌آید. سفر به شهر زیبا و تماشای طبیعت بکر و زیبای این شهر و حضور در سواحل شنی و تمیز کرابی، بهترین انتخاب برای گردشگری به حساب می‌آید.

مواردی که عنوان کردیم تنها مروری کوتاه از دیدنی‌های این منطقه دوست داشتنی به حساب می‌آید. کرابی از مهمترین استان‌های کشور تایلند به حساب می‌آید که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و مساحت آن تقریباً ۴۷۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد. اگر بخواهیم مختصری در خصوص این شهر زیبا در اختیارتان قرار دهیم باید گفت کرابی یک شهر بندری می‌باشد که جزو قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های مردمان این شهر بوده است.

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم این استان در جنوب دریای آندامان قرار گرفته است و قدیمی‌ترین سکونتگاه در تایلند به حساب می‌آید. این شهر دارای صخره و غارهای بسیار زیادی می‌باشد و روی دیواره‌های آن نشانه‌هایی از نقاشی‌های باستان نیز دیده می‌شود.

چه افرادی باید برای خرید تور کرابی اقدام کنند؟

کرابی جزو آرام‌ترین مناطقی می‌باشد که در کشور تایلند وجود دارد. این استان با داشتن سواحل زیبا و منحصر به فرد به یک منطقه گردشگری و توریستی فوق العاده تبدیل شده است. در کرابی به هر طرف که نگاه کنید همه چیز زیباست و ارزش تماشا کردن را دارد. حضور در این شهر اوقاتی خوش را برای افرادی که به دنبال آرامش و فرار از فضای پر استرس شهری هستند فراهم می‌سازد.

همچنین در این فضا می‌توانید به تفریحات مهیج بپردازید و اوقاتی خوش را سپری نمایید. بهترین زمان برای سفر به کرابی بین ماه آذر تا فروردین است. در این زمان آب و هوا شرجی نیست و شاهد نسیم‌های خنکی خواهید بود. کرابی یک شهر ماهیگیری و بندری است که شاید بتوان گفت جزو اصیل‌ترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید.

اگر قصد سفر به این جزیره دوست داشتنی و خرید تور کرابی نوید گشت را دارید؛ همین حالا وارد لینک زیر شوید.

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/تور-تایلند/تور-کرابی

به هنگام حضور در کرابی از انجام برخی از کارها اجتناب نمایید

در سفر به هر کشور خارجی بایدها و نبایدهایی وجود دارد که در هنگام ورود به خاک آن کشور باید آنها را رعایت نمایید. در ادامه با بایدها و نباید‌های این شهر دوست داشتنی اشاره خواهیم کرد.

با خرید تور کرابی به هیچ عنوان تجهیزات غواصی و شنای خود را فراموش نکنید و یادتان باشد غواصی و شنا در سواحل زیبا و تمیز این جزیره، جزو اصلی‌ترین جذابیت‌های این شهر به حساب می‌آید. در نظر افرادی که به کرابی سفر می‌کنند هیچ نبایدی وجود ندارد. چرا که این منطقه به اندازه‌ای حیرت آور است که هر فردی که به این منطقه سفر کرده است، اوقاتی خوش و تعطیلات بی‌نظیری را سپری نموده است.

معایب خرید تور کرابی از دید افرادی که به این جزیره سفر کرده اند!

بدترین زمان برای سفر به کرابی

می‌توان گفت بدترین زمان برای سفر از نظر آب و هوا ماه‌هایی به غیر از ماه دسامبر تا فوریه می‌باشد. در این زمان دمای هوا تا مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و شرایط مناسبی برای انجام تفریحات ساحلی وجود نخواهد داشت.

در نتیجه اگر به دنبال انجام تفریحات آبی، غواصی و کاوش در دنیای زیر آب هستید به هیچ عنوان در این ماه‌ها به کرابی سفر نکنید. لازم است بدانید در این ماه یعنی ماه آگوست تا اکتبر می‌توانید شاهد کاهش هزینه‌ها باشید. چرا که ارزان‌ترین زمان برای سفر به کرابی دقیقاً همین زمان است.

در این زمان تقاضا برای گردشگری به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. شهر کرابی به دلیل بارش‌های زیاد و رطوبت بالایی که دارد به دریایی از گل تبدیل می‌شود و قدم زدن در زمین‌های گل آلود آن می‌تواند بسیار سخت و خطرناک باشد. گردشگرانی که به دنبال یک سفر مقرون به صرفه هستند می‌توانند برای سفر به کرابی این ماه‌ها را انتخاب کنند تا با یک برنامه‌ریزی مناسب و بودجه از پیش تعیین شده اوقاتی خوش را سپری نمایند.

به طور کلی می‌توان اینگونه گفت که بهترین و بدترین زمان برای خرید تور کرابی و سفر به این منطقه دوست داشتنی از دید بسیاری از افراد متفاوت می‌باشد. باید با توجه به انتظارات و هدفی که از سفر دارید بهترین و بدترین زمان برای سفر را مشخص نمایید. اما نکته مهمی که وجود دارد آن است که سفر به کرابی در تمام اوقات سال بسیار خوشایند است و حتی افرادی که در بدترین زمان‌های عنوان شده نیز به این شهر زیبا سفر کرده‌اند اوقات دلپذیر و دلنشینی را تجربه کرده‌اند.

آژانس هواپیمایی نوید گشت نوید دهنده یک سفر خوب

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که برای سفر به تایلند نیاز به ویزا دارید و اخذ ویزا به صورت شخصی معمولاً کار سختی است. پس بهتر است آن را به آژانس‌های هواپیمایی و متخصصین این امر بسپارید تا دغدغه‌ای از بابت اخذ ویزا و مراحل مربوط به آن نداشته باشید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید به صورت تلفنی، وب سایت و یا به صورت حضوری در ارتباط باشید و به ابهامات خود در زمینه ویزای تایلند و خرید تور کرابی پایان دهید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.