تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 11:17
کد خبر : 99239

معرفی بازی های Shoot Out Codes و ExoMiner Codes

معرفی بازی های  Shoot Out Codes  و ExoMiner Codes

برخلاف تصور بسیاری، Roblox صرفاً برای بازی نیست، بلکه می‌تواند میزبان انواع مختلفی از بازی‌های توسعه‌یافته توسط چندین توسعه‌دهنده باشد. بنابراین می توان گفت که Roblox مانند Steam عمل می کند که می توانید ژانرهای مختلفی را در حین رقابت با بازیکنان سایر بازی ها روی آن تجربه کنید. معرفی Roblox Roblox  در مدل کسب

برخلاف تصور بسیاری، Roblox صرفاً برای بازی نیست، بلکه می‌تواند میزبان انواع مختلفی از بازی‌های توسعه‌یافته توسط چندین توسعه‌دهنده باشد. بنابراین می توان گفت که Roblox مانند Steam عمل می کند که می توانید ژانرهای مختلفی را در حین رقابت با بازیکنان سایر بازی ها روی آن تجربه کنید.

معرفی Roblox

Roblox  در مدل کسب و کار منحصر به فرد خود از سایر مشاغل پلت فرم بازی جدا است: تمام محصولات و خدماتی که در آن تجربه می کنید توسط خود بازیکنان در Roblox توسعه داده شده اند Roblox لذت را نه تنها از طریق بازی کردن، بلکه در ایجاد آنها نیز فراهم می کند. بر خلاف طرح های رسمی ایجاد شده توسط توسعه دهندگان یا مدیران در Roblox، بیش از ۲۰ میلیون بازی در حال حاضر از طریق Roblox از اولین راه اندازی آن ایجاد شده است!

بازیکنان Roblox می توانند نرم افزار Roblox را بر روی رایانه شخصی، کنسول بازی یا رایانه لوحی خود دانلود کنند و هر بار که می خواهند یکی از بازی های متعدد آن را انجام دهند به برنامه آن دسترسی داشته باشند.

سرویس Roblox از سال ۲۰۰۶ وجود داشته است و بیش از ۵۰ میلیون بازی در دسترس جامعه خود دارد. Roblox نه تنها به عنوان یک پلتفرم برای گیمرها عمل می کند، بلکه به عنوان یک شبکه اجتماعی آنلاین نیز عمل می کند و به بازیکنان خود اجازه می دهد دوستان خود را به پلتفرم اضافه کنند و با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنند. طبق آمار اخیر سیستم گزارش دهی Roblox، بیش از ۵۲ میلیون نفر در حال حاضر به طور منظم هر روز با بازی آن درگیر هستند – این رقم نشان دهنده افزایش ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته است!

هر انچه که باید درباره Roblox Codes بدانید

کدهای Roblox که به عنوان Roblox Gift Codes یا کدهای هدیه نیز شناخته می‌شوند، ترکیب‌های الفبایی عددی خاصی هستند که توسط Roblox Corporation برای پاداش دادن به بازیکنان با آیتم‌های مختلف درون بازی، لوازم آرایشی یا ارز مجازی ارائه می‌شوند. این کدها را می‌توان در پلتفرم Roblox بازخرید کرد تا آیتم‌های انحصاری را به‌دست آورید که می‌تواند تجربه بازی را بهبود بخشد.

Roblox Codes  معمولاً از ترکیبی از حروف، اعداد و گاهی اوقات نمادها تشکیل می شوند. آنها منحصر به فرد هستند و با تبلیغات، رویدادها یا مشارکت های خاص مرتبط هستند. این کدها اغلب توسط تیم رسمی  Roblox از طریق کانال های مختلف مانند رسانه های اجتماعی، وب سایت های رسمی یا همکاری با اینفلوئنسرها و برندها منتشر می شوند.

برای بازخرید کد Roblox، بازیکنان باید یک حساب Roblox فعال داشته باشند. آنها می توانند به صفحه رسمی Redemption کد تبلیغاتی Roblox مراجعه کرده و کد را در کادر ارائه شده وارد کنند. پس از بازخرید موفقیت آمیز، پاداش مربوطه به موجودی حساب بازیکن اضافه می شود.

پاداش های ارائه شده توسط کدهای Roblox می تواند متفاوت باشد. آنها می توانند شامل لوازم جانبی مجازی، اقلام لباس، ارز درون بازی (Robux)، تقویت کننده ها یا حتی آیتم های مجازی انحصاری مرتبط با بازی های خاص باشند. تاریخ‌های در دسترس بودن و انقضای کدها می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین مهم است که فوراً آنها را بازخرید کنید تا از دریافت پاداش‌ها مطمئن شوید.

معرفی بازی های  Shoot Out Codes  و ExoMiner Codes

معرفی بازی Shoot Out Codes

Shoot Out از تم مدرن FPS یک گام به عقب برمی‌دارد و رویکرد کلاسیک‌تری را ارائه می‌کند و یک بازی FPS با مضمون غربی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در بازی، شما در یکی از دو تیم قرار می گیرید و وظیفه دارید دشمنان را از بین ببرید تا سلاح های خود را ارتقا دهید. بسیار شبیه به حالت معروف Gun Game که توسط فرنچایز Call of Duty محبوب شده است، شما باید از طریق هر سلاح موجود در آن دور پیشرفت کنید تا بتوانید پیروزی را تضمین کنید. با توجه به اینکه مجموعه سلاح ها و همچنین نقشه در هر دور تغییر می کند، اگر امیدوارید به موفقیت برسید، باید دست خود را ثابت نگه دارید و هدف خود را تیز کنید.هم چنین میتوانید از Shoot Out Codes استفاده کنید تا به طیف گسترده تری از ایتم های جذاب و سلاح های شگفت انگیز بازی دسترسی پیدا کنید.

معرفی بازی های  Shoot Out Codes  و ExoMiner Codes

معرفی بازی ExoMiner Codes

ExoMiner یک بازی استراتژیک رنگارنگ مهیج است که در آن باید در نقش یک کاوشگر فضایی بی باک بازی کنید. وظیفه شما یافتن سیاره هایی در اعماق جهان بیکران است که در اعماق آنها منابع ارزشمندی نهفته است که برای زمینیان ضروری است. پس از یافتن یک شی مناسب، فرود را انجام دهید و فرآیند استخراج را ایجاد کنید. به تدریج دامنه کار را گسترش دهید، دسترسی به فناوری های جدید را باز کنیدو با کمک ExoMiner Codes ماشین ها و ابزارهایی را برای استخراج سریعتر منابع ایجاد کنید. شما منتظر جهان های عجیب و غریب شگفت انگیز، صدها سیاره منحصر به فرد و فناوری های پیشرفته هستید که تاکنون برای بشر ناشناخته است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.