تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 12:05
کد خبر : 36331

معرفی ۳ بازی برتر ارز دیجیتال برای کسب درآمد

معرفی ۳ بازی برتر ارز دیجیتال برای کسب درآمد

بازی‌های رمزنگاری شده نوع خاصی از بازی‌های ویدیویی یا موبایلی هستند که به بازیکنان، ارز دیجیتال یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پاداش می‌دهند. هر روز بر محبوبیت بازی‌های رمزنگاری رایگان یا برخی از انواع بازی‌هایی که پول دیجیتال ارائه می‌کنند، افزوده می‌شود و بسیاری از مردم به این سرگرمی فوق‌العاده روی می‌آورند. به خصوص بازی

بازی‌های رمزنگاری شده نوع خاصی از بازی‌های ویدیویی یا موبایلی هستند که به بازیکنان، ارز دیجیتال یا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پاداش می‌دهند. هر روز بر محبوبیت بازی‌های رمزنگاری رایگان یا برخی از انواع بازی‌هایی که پول دیجیتال ارائه می‌کنند، افزوده می‌شود و بسیاری از مردم به این سرگرمی فوق‌العاده روی می‌آورند. به خصوص بازی های آنلاین پولی طرفداران زیادی پیدا کرده اند و به ندرت جوانانی را می توان یافت که علاقه ای به این بازی ها نداشته باشند. در وب سایت زوم ارز تمامی اطلاعت در دسترس است.

 

در وب سایت زوم ارز بیشتر بخوانید : NFT  چیست؟

بازی های برتر ارز دیجیتال

معرفی 3 بازی برتر ارز دیجیتال برای کسب درآمد

بازی کریپتو رایگان

بازی‌های کریپتو رایگان یا پولی، بازی‌های مبتنی بر بلاک چین هستند که هیچ تفاوتی با بازی‌های ویدیویی و موبایلی معمولی ندارند. تفاوت اصلی این بازی ها در نحوه پرداخت یا دادن پاداش آنها است. به عنوان مثال، تصور کنید در یک بازی، زمانی که مرحله یا چالش سختی را پشت سر می گذارید، جایزه ای به عنوان یک تروفی یا دستاورد دریافت می کنید. اگر سیستم پاداش بازی مبتنی بر بلاک چین است، این پاداش می تواند به صورت یک توکن غیر قابل تعویض یا NFT به صورت پاداش به شما داده شود.

به این ترتیب دارایی های واقعی را به دست می آورید که می توانند به بازیکنان دیگر فروخته یا آن را معامله کنید. البته این یکی از راه هایی است که بازی کریپتو بدون سرمایه می تواند پول واقعی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. به طور کلی، استفاده از فناوری بلاک چین در بازی ها به افراد اجازه می دهد تا از طریق بازی، دارایی های دیجیتالی خود را داشته باشند. این روش به دلیل امنیت بالایی که دارد می تواند تحول بزرگی در سیستم پرداخت بازی ایجاد کند و محیطی امن ایجاد کند.

 

اکوسیستمی که در آن افراد بیشتری به بازی‌ها روی می‌آورند تا بتوانند درآمد واقعی کسب کنند و به نوبه خود، بازی‌سازان به دلیل محبوبیت بیشتر بازی‌های خود سود بیشتری کسب می‌کنند. Cryptogaming هنوز در مراحل اولیه است و به نظر می رسد در آینده چیزهای بیشتری برای گفتن داشته باشد.

شما کاربران زوم ارزی می توانید با مطالعه متاورس چیست؟ اطلاعات بیشتری را در حوزه ی متاورس کسب نمایید.

درآمد از طریق بازی های ارز دیجیتال

 

آیا می توان با بازی های کریپتو رایگان کسب درآمد دیجیتال کرد؟

تا به حال برای دریافت ارزهای دیجیتال باید برای استخراج یا معامله آنها پول پرداخت می‌کردیم، اما اکنون می‌توانید با بازی کردن، ارز دیجیتال کسب کنید. می توانید وارد یک بازی بلاک چین شوید و با تکمیل مراحل بازی یا شکست دادن دشمنان، ارز دیجیتال یا NFT کسب کنید. سپس می توانید این دارایی ها را با بازیکنان دیگر معامله کنید یا آنها را به کیف پول دیجیتال خود منتقل کنید.

بازی کریپتو امنیت بسیار بالایی دارد و تقلب غیرممکن است. بنابراین نگران چیترها (تقلب بازیکنان) نخواهید بود و می توانید با تکیه بر مهارت های خود در بازی، درآمد خود را افزایش دهید. بازی های ارز دیجیتال را می توان آینده صنعت بازی نامید. قطعا در سال های آینده پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل خواهد شد.

در ادامه با تیم زوم ارز ۳تا از بهترین و محبوب ترین بازی های بلاک چین در سال ۲۰۲۲ را معرفی خواهیم کرد و خواهیم دید که هر کدام از آنها چه سبکی دارند و چگونه به بازیکنان پاداش می دهند. بنابراین اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از بازی کردن ارز دیجیتال کسب کنید، با ما همراه باشید.

 

۱.      بازی کریپتو STEPN

یکی از برترین بازی های رمزنگاری شده STEPN است. اولین بازی از مدل Move to Earn بازی STEPN است که توسط Find Satoshi Lab در استرالیا ساخته شده است. STEPN یک برنامه وب ۳ در زمینه SocialFi و GameFi است که با هدف ترویج سبک زندگی سالم و حذف افراد از زندگی ماشینی و تشویق آنها به افزایش استفاده از نسل سوم وب و مبارزه با تغییرات آب و هوایی توسه یافته است.

برنده پیست Hackathon Solana Ignition بازی STEPN است. IGNITION یک هکاتون است که سالانه توسط شبکه Solana در سراسر جهان برگزار می شود و به پروژه های پیشرو با ایده های جدید در زمینه بازی ها، Web 3، DeFi، مجموعه های NFT وهنر دیجیتال کمک هزینه اعطا می شود. تنها بازی موبایلی که برنده یکی از هکاتون های سولانا شده است STEPN است.

بازیکنان می‌توانند با پیاده‌روی و دویدن در بازی STEPN در فضای باز، توکن های GMT ​​و GST کسب کنند. بازیکنان برای ورود به بازی STEPN ابتدا باید توکن های بازی NFT که به صورت کفش ورزشی هستند را خریداری یا اجاره کنند و با دویدن یا پیاده روی کسب درآمد کنند. حالت های مختلفی برای کسب درآمد در بازی STEPN وجود دارد که شامل حالت انفرادی، حالت ماراتن و حالت پس زمینه می شود. در ساختار بازی STEPN دو توکن GMT و GST وجود دارد که هر کدام عملکرد منحصر به فرد خود را دارند.

توکن GST:

توکن های GST مبتنی بر شبکه Solana هستند و محدودیتی برای تعداد توکن ها وجود ندارد. در حالت های بازی انفرادی و پس زمینه، این آیکون به عنوان جایزه به بازیکن تعلق می گیرد. توکن‌های GST برای تعمیر کفش‌ها، ایجاد کفش‌های جدید در بازی، تراز کردن کفش‌ها، باز کردن قفل کفش‌های جدید، ارتقای GEM‌های دریافتی و بازیابی کفش‌ها استفاده می‌شوند.

 

 

توکن GMT:

برخلاف توکن GST، توکن GMT محدود است و در مجموع ۶ میلیارد واحد از این توکن وجود دارد. این توکن تمام کاربردهای توکن های GST را دارد و برای شرکت در انجمن مدیریت بازی STEPN و پاداش دادن به بازیکنان بالای سطح ۳۰ استفاده می شود.

در وب سایت زوم ارز بیشتر بخوانید : بهترین بازی های ارز دیجیتال

 

بازی اکسی اینفینیتی

 

۲.      کسب درآمد از طریق بازی Axie Infinity

بازی Axie Infinity نیز در میان ۳ بازی برتر رمزنگاری قرار دارد که مبتنی بر بلاک چین اتریوم و ترکیبی از Pokemon و CryptoKitties است. این بازی توسط شخصی به نام TRUNG NGUYEN ساخته شده است. در طول این بازی بازیکنان می توانند موجوداتی به نام Axie را جمع آوری و پرورش دهند و با بازیکنان دیگر مبارزه کنند.  آکسی ها دارای ۴ ویژگی از جمله سلامت، مهارت، روحیه و سرعت هستند. همه این ویژگی ها نقش مهمی در مکانیک نبردهای آکسی ، تعیین میزان آسیب، مقاومت در برابر آسیب و اولین حمله ای که axie انجام می دهد، بازی می کند.

Axie به اشکال مختلف وجود دارد و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نوع مختلف از اعضای بدن از ۶ طبقه رایج وجود دارد، از جمله حیوانات ، آبزیان ، پرندگان ، گیاهان، حشرات، خزندگان و همچنین ۳ کلاس مخفی شامل Dusk، Dawn و Mech در بازی وجود دارد. دو توکن در اکوسیستم بازی Axie Infinity به نام‌های Smooth Love Potions (SLP) و Axie Infinity Shards (AXS) وجود دارد. نشانه حاکمیتی بازی، توکن AXS است که دارای عملکردهای بسیاری از جمله پاداش، حاکمیت، خرید منصفانه (مزایده) و مشارکت در رای گیری است، مانند نحوه استفاده از منابع جامعه یا نحوه تخصیص پول به منابع طبیعی.

بازیکنان می توانند با نگه داشتن توکن های AXS به شکل گیری چگونگی تکامل پلت فرم کمک کنند. توکن SLP تنها از طریق گیم پلی به دست می آید و استفاده از آن در زمینه پرورش موجودات جدید اکسی است. توکن های AXS و SLP توکن های ERC20 هستند که می توانند در شبکه اتریوم معامله شوند.

 

۳.      کسب درآمد از بازی  Thetan Arena

Thetan Arena اولین بازی مبتنی بر بلاک چین است که از فرمت MOBA استفاده می کند، که خود در حال حاضر از بازی های محبوب در فضای توکن NFT متمایز می کند و یکی از بازی ‌های برتر رمزنگاری محسوب می شود. Tetan Arena دارای حالت نبرد رویال است که در آن بازیکنان با یکدیگر روبرو می شوند و از مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد برای تسلط بر بازیکنان دیگر استفاده می کنند. شرکت در بازی و استفاده از فرصت های دیگر برای ارتقای کاربران رایگان است مانند جعبه های جایزه، askin های رایگان، قهرمانان قابل معامله و…

هر بازیکن می تواند شخصیت یا قهرمان خود را در هر بازی انتخاب کند. این قهرمانان توانایی ها و مهارت های متفاوتی دارند که کاربران از آنها به صورت استراتژیک به نفع خود استفاده می کنند. در حالی که این بازی بسیار به روز به نظر می رسد، هنوز از مکانیک های سنتی استفاده می کند. در سال ۲۰۲۱، تیم بازی Tetan Arena توکن THG خود را از طریق یک IPO صرافی غیرمتمرکز راه اندازی کرد. توکن THG که توکن اصلی بازی Tetan Arena است، برای ذخیره ارزش، رای، شرط بندی و به عنوان وسیله مبادله استفاده می شود.

Free-to-play مفهوم جدیدی است که توسط بازی Tetan Arena ایجاد شده است که به بازیکنان اجازه می دهد بدون سرمایه گذاری بازی را انجام دهند. به بازیکنان تازه کار نیز یک قهرمان پیش فرض داده می شود که می توانند از آن برای کسب توکن های درون بازی برای Thetan Arena استفاده کنند. وقتی بازیکنان در سطح خاصی بازی می کنند، می توانند قهرمان دوم و سوم نیز شوند. بازیکنان می توانند از این ۳ قهرمان برای بدست آوردن توکن های کافی  و برای باز کردن قفل قهرمانان برتر جدید در بازار Thetan استفاده کنند.

 

 مقایسه قهرمانان برتر در مقابل قهرمانان رایگان در بازی Thetan Arena

  • قهرمانان رایگان نمی توانند در رویدادهای خاص شرکت کنند.
  • قهرمانان رایگان را نمی توان به قهرمانان تتان تبدیل کرد.
  • قهرمانان رایگان فرصت های کمتری برای کسب توکن نسبت به قهرمانان ممتاز ارائه می دهند.
  • قهرمانان رایگان را نمی توان خرید، فروخت یا معامله کرد.

 

آشنایی با وب سایت زوم ارز

مجموعه زوم ارز سیستمی راه اندازی شده است که به راحتی می توانید در آن به کسب درآمد از این طریق بپردازید. برای اطلاعات بیشتر وارد وب سایت زوم ارز شوید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. نام این سیستم در سایت آربیتراژ گیری است. مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف ایرانی از این طریق امکان پذیر است.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم شما می توانید از طریق بازی های دیجیتالی ارز دیجیتال NFT تهیه نمایید. برای آشنایی بیشتر با بازی های ذکر شده در مقاله و آشنایی هر چه بیشتر با بازی های ترند توصیه می کنیم از وب سایت زوم ارز دیدن فرمایید.  تیم زوم ارز سعی دارد کاربران را نسبت به بازی ها و نحوه کسب و در آمد از بازار ارزهای دیجیتال بیش از بیش آشنا کند. امیدواریم شما کاربران عزیز از مطالب ارائه شده رضایت داشته باشید.

 

این مقاله توسط تیم زوم ارز تهیه شده است و از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما تشکر می کنیم.

 

 

 

منبع : https://www.zoomarz.com/

 

 

 

 

من دوست دارم در این مقاله، محتواهای بسیار ترند را به شما زوم ارزی های عزیز معرفی کنم، که مطمئن هستم با خواندن این مقالات در سایت زوم ارز اطلاعات شما درباره  بازی های متاورسی و دیگر بازی ها ی ترند در حوزه ی ارز های دیجیتال افزایش خواهد یافت.

  1. متاورس چیست؟
  2. بهترین مشاور خرید زمین در متاورس
  3. چگونه برای زندگی در متاورس آماده شویم؟
  4. آموزش بازی Upland
  5. آموزش بازی کریزی دیفنس Crazy Defense
  6. چگونه محصول خود را NFT کنم؟
  7. بهترین سایت ها برای ساخت و فروش NFT
  8. آموزش بازی موباکس MBOX
  9. آموزش بازی اسپلینترلندز Splinterlands
  10. آموزش بازی بلاکچینی سورر Sorare
  11. آموزش بازی تتان آرنا Thetan Arena
  12. آموزش بازی پگاکسی Pegaxy
  13. آموزش بازی دیفای کینگ دامز DeFi Kingdoms

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.