تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 5:56
کد خبر : 92177

مهاجم حمله «نژادپرستانه» در پاریس به آسایشگاه روانی منتقل شد!

مهاجم حمله «نژادپرستانه» در پاریس به آسایشگاه روانی منتقل شد!

فرد مسلحی که در یک مرکز فرهنگی کُرد در پاریس با انگیزه «نژادپرستانه» سه نفر را کشته بود، به آسایشگاه روانی پلیس منتقل شده است!

به گزارش تیتر داغ؛ فرد مسلحی که روز جمعه در مرکز فرهنگی کردها در پاریس اقدام به تیراندازی کرده و سه نفر را کشته بود، با تشخیص پزشک معتمد پلیس به آسایشگاه روانی در مقر پلیس منتقل شد.

دفتر دادستانی پاریس اعلام کرد: پزشکی که امروز مظنون را معاینه کرد، گفت که شرایط سلامتی این شخص، با معیارهای بازداشت مطابقت نداشته و فرد موردنظر به بخش روانی مقر پلیس منتقل شده است.

در جریان تیراندازی روز جمعه در نزدیکی یک مرکز فرهنگی کردنشین در منطقه ۱۰ پاریس، سه تن کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. به نوشته اسپوتنیک، قربانیان حادثه، فعالان کُرد بودند.

به نوشته رسانه‌های فرانسوی، مظنون این حادثه مرد، فرانسوی و ۶۹ ساله است و در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ سابقه تلاش برای ترور را دارد. به نوشته نشریات محلی، او به پلیس فرانسه اعتراف کرده که حمله به مرکز کردها، به دلیل نفرت نژادپرستانه بوده است.

طی دو روز اخیر و در بحبوحه اعترضات علیه آنچه کردهای پاریس «تیراندازی تحت رهبری ترکیه علیه جوامع کرد» خوانده‌اند، چندین و چند نفر در پایتخت فرانسه زخمی و مجروح شده‌اند.

منبع: اسپوتنیک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.