تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 15:49
کد خبر : 32202

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد که باید بدانید

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد که باید بدانید

دریای خزر با جاذبه های زیبا و بسیاری که دارد، باعث شده حداقل سالی یکبار مردم به شمال کشور سفر کنند. همین امر باعث فروش ویلاهای بسیار متنوعی در این خطه می باشد. محمودآباد از زیباترین وتمیزترین شهرهای مازندران است، با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، برای گردش و تفریح از

دریای خزر با جاذبه های زیبا و بسیاری که دارد، باعث شده حداقل سالی یکبار مردم به شمال کشور سفر کنند. همین امر باعث فروش ویلاهای بسیار متنوعی در این خطه می باشد.

محمودآباد از زیباترین وتمیزترین شهرهای مازندران است، با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، برای گردش و تفریح از بهترین شهرهای شمال است.

از تهران که به سمت جاده هراز حرکت می کنیم، بعد از اینکه به آمل رسیدیم، به طرف محمودآباد مسیرمان را تغییر می دهیم. از جمله شهرهای زیبا و در عین حال تمیز شمال کشور محسوب می‌شود که با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به یکی از بهترین شهرها برای سفر کردن به شمال تبدیل شده است. نهادهای خصوصی و دولتی بسیاری در این شهر ویلا ها و مراکز تفریحی را بنا نموده اند

محمودآباد دارای طبیعت بکر همراه با دریا، جنگل، شالیزارهای سرسبز است. مرجع کاشت برنج در مازندران می باشد و مهمترین شغل مردمش برنج کاری است.

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد، دارای شاخص ها و ویژگی ‌های خاصی است، زیرا از نظر اقتصادی محمود آباد یک شهر ساحلی توریستی در حال رشد است. از شهرهای پر رونق مازندران در توسعه قرار دارد.

بیشتر افرادی که سراغ یک محل آرام در کنار دریا می روند، محمود آباد را انتخاب می کنند.

 

تفاوت ویلای ساحلی و جنگلی در محمودآباد:

بسته به سلیقه افراد انتخاب بین ویلای ساحلی و جنگلی متفاوت است. بهترین منطقه جنگلی محمودآباد برای خرید ویلا، تشبندان و بعد از آن منطقه سیاهرود است. ویلاهای جنگلی هم به دو نوع مستقل و شهرکی تقسیم می شوند. ویلاهای جنگلی شهرکی چون در حومه شهر قرار دارند، قیمت پایین تری دارند، اما تقاضا برای ویلاهای ساحلی بیشتر است.

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد که باید بدانید

ویلا در محمودآباد

 

ویلاهای مستقل سر و صدای کمتری دارند، در اطرافشان امکانات بیشتری قرار دارد. به این ترتیب به افرادی که بودجه خوبی دارند، ویلاهای مستقل پیشنهاد می شود.

قیمت ویلا در محمودآباد با توجه به مسیر دسترسی، امکانات، و موقعیت متفاوت است. در کل قیمت ویلاهای محمودآباد به نسبت سرخرود، نوشهر، و رامسر ارزان تر است.

 

انواع ویلاها:

انواع ویلاهایی که در محمودآباد ارائه می شوند عبارتند از: ویلاهای لوکسی که به سبک مدرن ساخته شده اند، باغ ویلاها، ویلاهای فلت، خانه های ویلایی، ویلاهای دوبلکس و تریبلکس، ویلاهای استخردار و لاکچری.

 

قیمت ویلا در محمودآباد:

متراژ ویلاها و فاصله ای که تا ساحل دارند، اینکه به صورت فول فرنیش یا مبله هستند یا نه، فرمت ساختشان یعنی نوساز یا چند سال ساخت بودنشان، مصالح ساختمانی که در ساختشان به کار رفته،معماری ویلاها و مدرن یا دوبلکس بودنشان، امکانات ویلاها که شامل استخر و محوطه بیرونی است، موقعیت منطقه ای که جنگلی، ساحلی، مستقل، و شهرکی بودنشان، جزء موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد و از عوامل تاثیرگذار برقیمت ویلاهای محمودآباد است. شما می توانید با توجه به بودجه خودتان ویلای مناسبی را انتخاب کنید.

ازجمله گزینه های سرمایه گذاری در محمودآباد، خرید زمین، خرید ویلا، و خرید باغ ویلا می باشد.

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد که باید بدانید

قیمت ویلا در محمودآباد

 

می توانیم در محمودآباد زمین بخریم و ویلا بسازیم. اما باید به عواملی مثل دور یا نزدیک بودن به مرکز شهر، مدرسه، مراکز خرید، و امکانات رفاهی دقت کرد که شرایط رفت و آمد به محل را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد عبارتند از:

موقعیت جغرافیایی که در نزدیکی تصفیه خانه، فاضلاب، مناطق صنعتی و زمین های آلوده نباشند.

زمین در منطقه پرخطر که مستعد رانش و زمین لرزه یا سیل باشد، قرار نداشته باشد.

خاک منطقه با هدفی که دارید متناسب باشد، این مورد برای کشاورزی حائز اهمیت است.

زمین خریداری شده در اکوسیستم ها یا زیستگاههای بومی که حفاظت شده اند قرار نداشته باشد.

برای ساخت ویلا، از نظر کاربری زمین خریداری شده، منعی برای ساختن نداشته باشد.

به پستی و بلندی های زمین توجه کنید که ناپایدار نباشد، چون دربرابر حوادثی مثل سیل اهمیت پیدا می کند.

هنگام خرید زمین به تمامی موارد قانونی و حقوقی توجه داشته باشید.

در خرید زمین باید به دسترسی آب شرب، منابع گاز و برق، دور یا نزدیک بودن به سفره های آب زیرزمینی که اهمیت زیادی دارند دقت نمود.

امکانات ویلا (استخر و سونا، محوطه های سبز، چند طبقه بودن، دزدگیر داشتن)

امنیت ویلا (ویلاهای شهرکی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته هستند، بنابراین از امنیت بیشتری برخوردارند. اما در ویلاهای مستقل هزینه های نگهداری و تعمیر برق و آب و گاز به عهده خریدار است.)

آب و هوای منطقه ( محمودآباد مرطوب و معتدل است، اما به صورت کلی ویلاهای جنگلی در تابستان به نسبت ویلاهای ساحلی خنک ترند و آب و هوای مناسب تری دارند.

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد که باید بدانید

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد

 

از دیگر موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد، جاذبه های گردشگری محمودآباد است، ساحل سرخرود که طلوع و غروب زیبای خورشید را برای همگان به نمایش می گذارد.

همین سواحل چشم نواز، محمودآباد را به مکانی برای تفریحات، پارک ها و شهربازی های مجهز بدل ساخته است. وجود روستاهای دنج و زیبایی که بهترین مکان برای تفرج و خوش گذرانی کردن است.

در محمودآباد ویلاهای خاص که بسیار شیک و مدرن ساخته شده و با قیمت بالا عرضه می شوند، همچنین ویلاهای شیک ولی با متراژ پایین تر و هزینه مناسب تر هم در این شهر وجود دارد.

در محمودآباد از هوای بی نظیر دریا به همراه یک ویلای ساحلی لذت ببرید.

موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد که باید بدانید

 

آزاد سازی سواحل و خرید ویلا

 

قانون آزادسازی سواحل و خرید ویلا:

از موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد، قانون جدید آزادسازی سواحل و خرید ویلاها است.

بر طبق قانون جدید آزادسازی سواحل، ویلاهایی که ساحل اختصاصی دارند و باعث مسدودی سواحل شده اند، خراب می شوند. طبق قوانین جدید دولت، این قانون برای استفاده عموم مردم به شدت اجرا می شود.

عده ای از افراد به این قانون توجه نکرده، در شمال ویلا خریدند، پس از آن به اینکه نباید ویلاهای ساحل اختصاصی را بخرند پی برده اند.  حتی مبالغ بالاتری را پرداخت کرده اند، اما بر طبق قانون، ویلاهایشان را از دست داده اند.

در این مطلب موارد مهم در خرید ویلا در محمودآباد را برشمردیم. شما عزیزان با توجه به این نکات می توانید بهترین انتخاب را  براساس نوع ویلا، جنگلی یا ساحلی، و با توجه به بودجه تان داشته باشید، اگر به دنبال خرید ویلا در شمال مخصوصا شهرستان محمودآباد هستید حتما با مشاوران ما در پارس مسکن در سایت https://parsmskn.com  تماس بگیرید

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.