تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 9:49
کد خبر : 5423

میزان صادرات لبنیات و خشکبار در سال ۹۷ چه قدر بود؟

میزان صادرات لبنیات و خشکبار در سال ۹۷ چه قدر بود؟

میزان صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به لحاظ ارزشی ۴ درصد کاهش و به لحاظ وزنی ۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تیتر داغ؛ در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۷ در مجموع ۵۵۶ هزار تن خشکبار به ارزش ۱۱۲۸ میلیون دلار صادر شد که این میزان صادرات با توجه به ۵۲۱ هزار تن صادرات در ۱۲ ماهه سال ۹۶ به ارزش ۱۷۱۱ میلیون دلار ۳۱ درصد به لحاظ ارزشی کاهش اما به لحاظ وزنی ۷ درصد رشد یافته است.

در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۷ میزان صادرات لبنیات ۲۹۱ هزار تن به ارزش ۴۳۷ میلیون دلار بوده ه با توجه به صادرات این محصول در سال ۹۶ به ارزش ۵۱۷ میلیون دلار و به وزن ۳۲۶ هزار تن به لحاظ ارزشی ۱۶ درصد و به لحاظ وزنی ۱۱ درصد کاهش داشته است.

این خبر می‌افزاید: در مجموع محصولات کشاورزی و صنایع تبدیل طی ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۷ به لحاظ ارزشی ۶۱۰۶ میلیون دلار و به لحاظ وزنی ۶۹۴۴ هزار تن بوده است.

همچنین عملکرد صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیل طی ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۶ به لحاظ ارزشی ۶۳۴۹ میلیون دلار و به لحاظ وزنی ۶۸۱۸ هزار تن بوده که مقایسه این ارقام نشان می‌دهد ارزش صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیل در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، ۴ درصد کاهش و به لحاظ وزنی ۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: فارس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.