تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 6:21
کد خبر : 94804

نتانیاهو: شهرک‌سازی بی‌وقفه ادامه خواهد داشت

نتانیاهو: شهرک‌سازی بی‌وقفه ادامه خواهد داشت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دهن کنجی به مطالبات منطقه ای و بین المللی در زمینه توقف شهرک سازی ها، بر ادامه این روند تاکید کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود واکنش‌های گسترده بین‌المللی به طرح‌های شهرک‌سازی اخیر این رژیم، اعلام کرد که ساخت و ساز در اراضی اشغالی فلسطین بدون هرگونه توقفی ادامه خواهد داشت.

نتانیاهو تصریح کرد که بر خلاف اظهاراتی که بیان می‌شود، شهرک‌سازی و مشروعیت‌بخشی به شهرک‌های پراکنده در کرانه باختری طبق یک جدول و برنامه مشخص ادامه خواهد داشت و هیچ خبری از توقف شهرک‌سازی نخواهد بود.

در همین راستا، زاحی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که روز گذشته در راس هیئتی اسرائیلی در نشست عقبه شرکت کرده بود، علنا تصریح کرد که هیچ تغییری در سیاست‌های دولت کنونی طی ماه‌های آینده ایجاد نخواهد شد و قرار است به ۹ شهرک صهیونیست‌نشین جدید در کرانه باختری مشروعیت‌بخشی شود.

در روزهای اخیر مجامع بین المللی از جمله اتحادیه اروپا با صدور بیانیه هایی طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری که قرار است در آن ۷۰۰۰ واحد صهیونیست نشین جدید ایجاد شود را محکوم بودند.

منبع: رسانه های فلسطینی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.