تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 15:24
کد خبر : 103869

نشست مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد

نشست مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد
در نشست مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صورت های مالی عملکرد منتهی به پایان اسفند ۱۴۰۱ این سازمان بررسی و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

تیتر داغ: نشست مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به ریاست سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مجمع عمومی این سازمان با حضور وزیر اقتصاد در محل وزارت اقتصاد بر گزار شد.

در نشست مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که به ریاست دکتر خاندوزی و با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و حجت الاسلام موحدی آزاد دادستان کل کشور برگزار شد، صورت های مالی عملکرد منتهی به پایان اسفند ۱۴۰۱ این سازمان بررسی و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

در پایان این نشست نیز صورتهای مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به تصویب اعضای حاضر در مجمع رسید.

در ابتدای مجمع، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان ضمن تشکر از روسای جمهور، قضائیه و وزیر اقتصاد به ارائه گزارش عملکرد پرداخت.

در ادامه مجمع، معاونین سازمان خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته در این معاونت ها طی یکسال گذشته ارائه کردند.

علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع با تشریح عملکرد این معاونت اظهار کرد: ساماندهی انبارها از اصلی ترین برنامه سازمان است، طی یکسال گذشته ۸۱ هزار مترمربع انبار خریداری شده که حاصل تعامل با دستگاه های استانی و فرادستی این اقدام صورت گرفت، این در حالی که از بدو تاسیس سازمان تا سال ۱۴۰۰ فقط ۵۸ هزار متربع انبار خریداری شده بود.

وی با اشاره به نابسامانی وضعیت انبارها افزود: بر این اساس قفسه بندی انبارها در دستور کار قرار گرفت و طی یکسال ۵۰ هزار مترمربع قفسه بندی صورت گرفت، همچنین اضافه کردن تجهیزات اطفای حریق به انبارها،خرید تجهیزات سامانه های سیات و احصای کالا ها از دیگر اقدامات صورت گرفته در این معاونت است.

همچنین سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول نیز گفت: سهم انهدام در یکسال گذشته ۲۱ برابر ۲۹ سال گذشته بوده است و در بخش فروش در سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان ،۴۷ برابر ۲۹ سال گذشته فروش صورت گرفته است.

وی افزود: در بخش مزایده ها، با رشد ۶۰۳ درصدی مواجه بودیم که نشان دهنده افزایش بهروری در این سازمان است همچنین فروش مذاکره ای در سال جاری، ۵۶ درصد کاهش و فروش مزایده ای به ۹۷ درصد رسید.

غلامی باغی به حراج خرده فروشی برخط نیز اشاره کرد و گفت: از ۹ خردادماه ۱۴۰۲ تاکنون ۱۷ حراج خرده فروشی برگزار شد.

علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول نیز بیان کرد: تعیین تکلیف کوی خروسیه،نخلستان و زرگان از مهم ترین اقدامات این معاونت بوده است.

وی، اخذ سند ۱۰۰ فقره املاک به نام دولت جمهوری اسلامی ایران از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این معاونت است.

مجتبی فرمهینی فراهانی رئیس هیات عالی نظارت نیز اظهار کرد: این سازمان انبار محور است و برای تسریع کار و برای اینکه بدانیم چه کالایی وارد و چه کالایی خارج می شود راه اندازی سامانه سیات مهم است.

وی افزود: باید فروش مذاکره ای جمع شود چون زمینه فساد را فراهم می کند.

رئیس هیات عالی نظارت بیان کرد: موضوعاتی مانند اموال غیرمنقول،برونسپاری و مولدسازی پیگیری شود.

انتشار خبر: فاطمه داداشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.